År 2012 vad gör ni då???

Sv: År 2012 vad gör ni då???

Sorry, my misstake. Skimmeln kanske bara blev trea.... Det måste bero på att den inte längre går med den där snygga, sköna- och så oerhört väl inridna sadeln som den hade förut...:angel:

TREA???:eek: FIO *ropar högt och ljudligt* Jag har satsat PENGAR på dig och du levererar inte????:crazy:

De vill väl komma fram helskinnade???:devil:

Men hallå!? Du förstår väl, att min superdupermega-bästa lastbil också är det säääkraste världen skådat, du tror väl inte att miiin bruna guldklimp åker i vilken skit som helst. Dessutom är jag alldeles för nervös för att köra själv, jag är ju på väg till OOOOS!!!:bump:Så jag har naturligtvis hyrt in den bästa chauffören som finns, arvet du vet...;)
Så kusarna ska nog komma fram helskinnade... Hoppas jag...:eek:
Tack för att du sådde det fröet, nu lär jag vara ännu mer nervös under resan...:eek: :eek::eek:

Jag gör aldrig nåt så lumpet som att antyda saker...nähä då bulldozerstilen passar mig bättre!:devil:

Så fråga vad ni vill flickor, jag lovar att vara ärlig.....:rofl::rofl:

Oh gud, haha vad roligt att se den här igen :rofl: nu ska vi se här:

Om fem år sopar jag banorna i allt vad 4-årschampionat heter med Hip Hop/xx valacken, och det gula Jaguar Mail/Molinna stoet går med fin liten gul bebis.

Det blev en Hip Hop - xx valack, han har varit på premiärtur på terrängbanan så det återstår att se om vi sopar banorna nästa höst... Verkar ganska lovande om jag får säga det själv ;)
http://www.youtube.com/watch?v=xkFhRv5Dseg

Det blev inget gult Jaguar Mail/Molinna sto, men dock en gulbrun valack! Så han får väl vara med och fightas i champonatet han med :angel:

Molinna själv och jag är på toppen av vår karriär tillsammans och fräser fram i CIC/CNC** och vinner såklart varenda start. Efter att ha vunnit Junior-SM 2010 har hela världen fått upp ögonen för mig, jag har massor av sponsorer så jag har minst en topphäst till.
Samtidigt som jag studerar till något riktigt välbetalt, läkare eller nåt.

Njaa... Det blev ju aldrig någon karriär för Molinna och mig, hon blev utlånad till en annan junior och kunde nog ha gått Junior SM 2010 eller 2011 om inte lite skador kommit ivägen. Hon är nu dräktig igen så nu är det nog för sent att komma tillbaka på tävlingsbanorna. Sponsorerna lyser med sin frånvaro, men jag studerar iaf till civilingenjör inom teknisk nanovetenskap, hyfsat bra betalt :p

Smokie är såld och är nu läromästare i fälttävlan och är med och fajtas om SM-titeln varje år med sin nya duktiga lilla ryttare.

Smokie är såld och är läromästare, dock inte inom just fälttävlan, det är lite ont banor där han bor uppe i Dalarna. Men både dressyr och hoppning! De har inte kommit så långt som till SM men de har iaf plockat en massa vinster och placeringar i lokal dressyr och familjen som har honom är världens gulligaste :love:

Men om sisådär 3-4 år när unghästarna hunnit visa vad de går för (Breeders, Unghäst-VM, you name it) är jag/vi långt före både Pooh, Novali01 och alla er andra som ledande fälttävlansuppfödare. Och det innan jag hunnit fylla 25, slå det ni

Ja, dethär återstår att se, eller hur? :angel: Min första egna uppfödning är påväg nästa år, dock med dressyrinriktning, men vem vet i framtiden? Kanske får skjuta på tidsramen något om vi ska vara realistiska (för det är vi ju alltid i det här forumet, eller? :banana: )

Ja jisses vad länge sedan detta känns :D Får ju summera lite ;)

2012

så går fullblodet OS och den lilla Jaguar/Ruby bebisen vinner 4års championatet i svår konkurrens, men de internationella domarna tyckte att min lilla var den som hade mest potential och dessutom var det en fux med ljus man :devil:

Det mest sorgliga i detta är att 2009 fick fullblodet vandra vidare till de gröna ängarna, annars så hade han nog varit på god väg mot målet :cry:

Ja en "liten" donna på ca 170 blev det men väldigt brun. 4års lär vi ju veta nästa år

Ruby går med sitt fjärde föl vid sidan och 3års avk har precis gått diplom både i gångarter och hopp på 3års! Pooh ringer varje dag och undrar när jag vill ge henne Ruby ;)

Tyvärr så är det ännu inga fler föl, men kanske om två år!

Lilla Lukasen debuterar internationellt*** och den store lunsen är inne på sitt andra år i 160cm hoppningar med JF :angel:

Lite sorg här med den store lunsen fick avsluta sitt liv nu i år efter ett akut fångaanfall och lille Lukasen har börjat en ny karrär som skolhäst som han säkert trivs med utmärkt!

Kanske men bara väldigt kanske så har kanske OK lyckats att avyngla sig lite, dock väldigt välplanerat under icke tävlings säsong :rofl:

Ja just det!! Det blev det en liten kille helt välplanerat mitt under tävlinssäsongen 2009 :banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka