Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och HUR ska jag tolka detta???
men aicha du har ju glömt att whiskey är dressyrhäst nu.. efter 5 år med anna skumpandes på ryggen kommer han vara en luttrad dressyrpålle o bara vilja göra en massa piruetter på banan så tidsfelen blir åtskilliga
Du, nu är jag trött på att vara chaufför till psyket dagarna i ända. Jag sitter nu på Bahamas i en solstol o plaskar med fötterna i det härliga havet o har inga planer på att komma hem i det närmsta.
Hyr en ambulans som kör dygnet runt för det lär ju behövas. Mer alla våra prispengar så har vi råd att hjälpa våra stackars medmänniskor i nöd!
Men jag har väl medhjälpare som hjälper mig med stallet eller måste jag mocka alldeles själv?
Du har ju hunden till hjälp!
Fjollan! Citat ur jordbruksverkets stadgar:
Det är ICKE tillåtet att avla på bruna fjollor som kräver öppningsbara fönster i transporten för att kunna åka....
Det är ICKE tillåtet att avla på bruna fjollor som ej kan backa ut från en transport...
Slutligen:
Det är ICKE tillåtet att avla på rödhåriga ryttarinnor med ryggfel förorsakat av bruna fjollor....
App app app......du blir slagen av mina bruna kamel som leder från start till mål
nån skimmel ser vi inte till ngn stans...tror visst att Novali har bytt den med malinskys svarta springare om jag inte minns fel
Motion är bra???