År 2012 vad gör ni då???

Sv: År 2012 vad gör ni då???

men aicha du har ju glömt att whiskey är dressyrhäst nu.. efter 5 år med anna skumpandes på ryggen kommer han vara en luttrad dressyrpålle o bara vilja göra en massa piruetter på banan så tidsfelen blir åtskilliga:crazy:

Haha, no way! Den fläckige blir det aldrig dressyrhäst av. Möjligtvis att han ger Anna ett par rutiga avkommor som kan springa fint & sprätta med benen, men han själv håller sig till hinder. :D
Glömde min tredjehäst, svarta faran, som uppnått respektabla 21 år vid det laget och vunnnit VM med Anna år 2010 (i dressyr då). År 2012 lär han mig rida ökad trav. Varje dag. :angel:

<---

Är ledsen att behöva meddela att du inte kommer ha en brun Qompis som andrahäst, E tände inte riktigt på idén utan ville fortsätta tävla själv.. :confused:
:D

Äsch, vi får väl se när pojkvännen halar upp det stooora checkhäftet.. :angel:

:D

Tydligen blev jag snabbt gravid och tryckte ut tvillingar i all hast, så jag liksom blev färdig med den egna aveln på ett smidigt sätt. Strax därefter blev jag bortförd av utomjordingar som utförde diverse experiment på mig,bland annat bytte de ut min ryggrad och diverse andra kroppsdelar mot tipptopp nya... Dessutom injecerade de en hel del självförtroende och en massa talang... Eftersom tiden stod stilla när jag var bortförd, så hann jag visst ändå få min beskärda del av blöjbyten och sömnlösa nätter:crazy: Sen ärvde jag min snuskigt rika släkting i USA- som jag inte ens visste att jag hade... Under tiden har jag förstås hunnit med att med mycket gott resultat rida både *** och **** FT.
Så som alla andra rider jag naturligtvis OS.:banana: Förvånande nog blir jag bara två. Självklart leder jag efter dressyren, men väljer visst att inte rida tillräckligt fort i terrängen och drar på mig ett par onödiga tidsfel. Banhoppningen nollar jag på min superfräscha bruna springare, men får- på grund av tidsfelen- se mig slagen av en sketen klass-fyra-skimmel... :devil:men det är ju faktiskt en valack, jag menar- jag ska ju faktiskt sätta min silvermedaljör i avelsboxen, och föra dessa utmärkta gener vidare...Så vi ses igen OS 2020!!!:D

App app app......du blir slagen av mina bruna kamel :D som leder från start till mål :bump:
nån skimmel ser vi inte till ngn stans...tror visst att Novali har bytt den med malinskys svarta springare om jag inte minns fel :rofl:

POOH!!!"ropar högt och ljudligt" Jag tror att alla våra vänner har fått solsting....Fjollans nerver krånglar igen, nu tror hon att hon klarat av att rida fälttävlan...allt beror på den där gången när utomjordingarna förde bort henne...efter det så blandar hon friskt om och har nu letat sig ändå in på buke för att sprida sina galna idéer....:eek:

Har du nån mer hundbur, Pooh?

Till PF: Skimmeln är tillbaka....jag fick krypa till korset och lova fio att hon skulle få följa med och stå utanför VIP-tältet med ett saftglas...gick till och med så långt att jag lovade henne en gravfri start i **-ig med Barcelona.:devil: Så hon är tebax i sadeln på min utomordentligt vackre och vältränade skimmel och vinner ju då givetvis OS....:angel:

Fjollan! Citat ur jordbruksverkets stadgar:

Det är ICKE tillåtet att avla på bruna fjollor som kräver öppningsbara fönster i transporten för att kunna åka....:D

Det är ICKE tillåtet att avla på bruna fjollor som ej kan backa ut från en transport...:angel:

Slutligen:

Det är ICKE tillåtet att avla på rödhåriga ryttarinnor med ryggfel förorsakat av bruna fjollor....:rofl::rofl:

Du, nu är jag trött på att vara chaufför till psyket dagarna i ända. Jag sitter nu på Bahamas i en solstol o plaskar med fötterna i det härliga havet o har inga planer på att komma hem i det närmsta. :cool:
Hyr en ambulans som kör dygnet runt för det lär ju behövas. Mer alla våra prispengar så har vi råd att hjälpa våra stackars medmänniskor i nöd! :idea:

Du, nu är jag trött på att vara chaufför till psyket dagarna i ända. Jag sitter nu på Bahamas i en solstol o plaskar med fötterna i det härliga havet o har inga planer på att komma hem i det närmsta. :cool:
Hyr en ambulans som kör dygnet runt för det lär ju behövas. Mer alla våra prispengar så har vi råd att hjälpa våra stackars medmänniskor i nöd! :idea:

*Hoppar i min privata jet och flyger fort fort* Tjena Pooh! har du en drink åt mig med....vill ha en med paraply och godis på!:D

Hemma rider fio snällt vidare på min skimmel, den svarta faran fortsätter att avla Aerline bäbbar på löpande band. Narcissa sköter stallet och Fjollan har äntligen insett att hon mår bäst av att gå i mitt ledband som anställd på mitt stora gods...:rofl::rofl:

Men jag har väl medhjälpare som hjälper mig med stallet eller måste jag mocka alldeles själv? :eek:

:angel:

Fjollan! Citat ur jordbruksverkets stadgar:

Det är ICKE tillåtet att avla på bruna fjollor som kräver öppningsbara fönster i transporten för att kunna åka....:D

Det är ICKE tillåtet att avla på bruna fjollor som ej kan backa ut från en transport...:angel:

Slutligen:

Det är ICKE tillåtet att avla på rödhåriga ryttarinnor med ryggfel förorsakat av bruna fjollor....:rofl::rofl:

Då är den stora frågan: Är det tillåtet att avla på blonda ryttarinnor med ryggfel förorsakat av bruna fjollor??
Det påstås nämligen i bekantskapskretsen att man länge misstänkt att just det är min naturliga hårfärg...?:eek:

För övrigt vill jag bara klargöra att det första jag gjorde när jag fick ut mitt arv var att köpa den största, bästa- och naturligtvis den lyxigaste lastbilen världen skådat! Den har utmärkt ventilation, och dessutom får den bruna fina kusen numer åka på sidan, och kan enkelt promenera av lastbilen på samma sätt hon kom på... Med näsan före, alltså.
By the way, jag har plats för ganska många kusar på min superdupermega-bästa lastbil, nån som är sugen på att samåka till OS? Får nog in allihop...;)

App app app......du blir slagen av mina bruna kamel :D som leder från start till mål :bump:
nån skimmel ser vi inte till ngn stans...tror visst att Novali har bytt den med malinskys svarta springare om jag inte minns fel :rofl:

Sorry, my misstake. Skimmeln kanske bara blev trea.... Det måste bero på att den inte längre går med den där snygga, sköna- och så oerhört väl inridna sadeln som den hade förut...:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka