Sv: År 2012 vad gör ni då???
Oh no, jag och min kamel vinner OS i fälttävlan 2012 så det så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
39 inlägg av rena skära drömmar och jag var den enda som klarade av att uppnå dom...
THE END
Nu är det 2013......
Pooh och jag har bestämt att vi ska sitta på hemmet ihop och berätta alla skrönor om och om igen tills de andra verkligen FÖRSTÅR hur framgångsrika vi en gång var....
2013
delar nu min tid mellan huset på bahamas (som jag köpte ihop med Pooh som också lessnat på alla Betty fordare) och lägenheten i Trump Tower.
Pooh och jag har bestämt att vi ska sitta på hemmet ihop och berätta alla skrönor om och om igen tills de andra verkligen FÖRSTÅR hur framgångsrika vi en gång var....
Ooh, Bahamas, det låter härligt, jag ska genast förbereda de på jobbet att jag ska sluta om ett par år. Längtar redan!
Jisses Pooh! Är du SÅ oumbärlig att de behöver ett par års uppsägningstid....???
Där ligger jag i lä.
O herre gud. Här lämnar man er ensamma en helg så har ni en sån här kul tråd.
*måste läsa vidare*
Och medan ni sitter och är tragiska på hemmet, är jag fortfarande ung och lever i VERKLIGHETEN , mao mkt fina hästar, ekonomiskt oberoende och vääääldigt lycklig.
Pooh!!!!"ropar högt och ljudligt" Ytterligare en som ska till Norrland, har du fullt i bilen snart?
VARFÖR kommer dessa emmor i den STORA varianten?