År 2012 vad gör ni då???

Sv: År 2012 vad gör ni då???

39 inlägg av rena skära drömmar och jag var den enda som klarade av att uppnå dom...

THE END

Nu är det 2013......

2013

Efter att fio sopat alla banor som fanns att sopa med min skimmel så kom en multimiljonär och lockade henne med fritt boende och fria mobilsamtal och några små sötnosar klädda i rosa och ljusblått...efter som hon inte ville bo ihop med mig så kunde jag ju inte toppa erbjudandet.:angel:

Så då började det STORA SLAGSMÅLET om skimlarna...jag blev trött på hela fälttävlans cirkusen och sålde hela gänget för multimiljoner...delar nu min tid mellan huset på bahamas (som jag köpte ihop med Pooh som också lessnat på alla Betty fordare) och lägenheten i Trump Tower.

Pooh och jag har bestämt att vi ska sitta på hemmet ihop och berätta alla skrönor om och om igen tills de andra verkligen FÖRSTÅR hur framgångsrika vi en gång var....:rofl:

Pooh och jag har bestämt att vi ska sitta på hemmet ihop och berätta alla skrönor om och om igen tills de andra verkligen FÖRSTÅR hur framgångsrika vi en gång var....:rofl:

Skrönor är precis vad det är ja.:devil:

Själv solar jag mig i glansen av legenden om Götes ofattbara framgångar.:angel:

Och medan ni sitter och är tragiska på hemmet, är jag fortfarande ung och lever i VERKLIGHETEN :devil:, mao mkt fina hästar, ekonomiskt oberoende och vääääldigt lycklig.

:devil:;):angel:

2013
delar nu min tid mellan huset på bahamas (som jag köpte ihop med Pooh som också lessnat på alla Betty fordare) och lägenheten i Trump Tower.

Ooh, Bahamas, det låter härligt, jag ska genast förbereda de på jobbet att jag ska sluta om ett par år. :cool: Längtar redan! :D

Ooh, Bahamas, det låter härligt, jag ska genast förbereda de på jobbet att jag ska sluta om ett par år. :cool: Längtar redan! :D

Jisses Pooh! Är du SÅ oumbärlig att de behöver ett par års uppsägningstid....???:rofl::rofl:

Där ligger jag i lä.:D

men aicha du har ju glömt att whiskey är dressyrhäst nu.. efter 5 år med anna skumpandes på ryggen kommer han vara en luttrad dressyrpålle o bara vilja göra en massa piruetter på banan så tidsfelen blir åtskilliga:crazy:

O herre gud. Här lämnar man er ensamma en helg så har ni en sån här kul tråd. :rofl:

*måste läsa vidare*

Och medan ni sitter och är tragiska på hemmet, är jag fortfarande ung och lever i VERKLIGHETEN :devil:, mao mkt fina hästar, ekonomiskt oberoende och vääääldigt lycklig.

:devil:;):angel:

Pooh!!!!"ropar högt och ljudligt" Ytterligare en som ska till Norrland, har du fullt i bilen snart?:devil:

Liten emma trycks ihop...hmmm VARFÖR kommer dessa emmor i den STORA varianten? behöver en liten emma som går att trycka ihop och stuva in i hundburen..

POOH! "ropar högt och ljudligt" jag tyckte du sa att det var en schäferbur...denna rymmer ju knappt en tax....:devil:

Den här Emman är väl inte direkt av XL-kaliber?? :eek:
Hon går nog in i en Jack Russell - bur. :idea:

Jag har en jack russell men ingen bur...han ställer dock gärna upp och vaktar de sinnesförvirrade. :devil:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka