Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
störd_nörd skrev:ahaaa okej,ingen av dem rider och tävlar nu väl? (om man får fråga) :P
Ponnypappan skrev:Var och en gör som den vill, och TR gäller naturligtvis.
Men, Ett ekipage har fått klartecken att starta och rider till sig en silvermedalj. Då går en förälder till en ryttare in och först protesterar på plats och sedan överklagar till diciplinnämnden. Oklarheter i om en viss tävling gällde som kval gör att ekipaget blir diskat.
Har man väl fått starta och sedan genom resultatet visar att man var väl kvalificerad så kan det väl få vara så.
Känns förbättringen av placering bra på dessa grunder?
Var och en gör som den vill, och TR gäller naturligtvis.
Men, Ett ekipage har fått klartecken att starta och rider till sig en silvermedalj. Då går en förälder till en ryttare in och först protesterar på plats och sedan överklagar till diciplinnämnden. Oklarheter i om en viss tävling gällde som kval gör att ekipaget blir diskat.
Har man väl fått starta och sedan genom resultatet visar att man var väl kvalificerad så kan det väl få vara så.
Känns förbättringen av placering bra på dessa grunder?
olgaklara skrev:Jag tycker det är rent ut sagt förjävligt att man bara ids göra på detta sättet, dvs anmäla en ponnyryttare som så uppenbarligen gjort bra resultat bara för att förbättra sin egen placering.
varför inte bara ta det att det var någon annan som var bättre!!
Jag tycker att föräldrarna innom sporten borde ta sig en funderare på vad de håller på med
Och jag tycker om grenledningen säger att Ribban är ett godkänt kval anser jag att ryttaren i detta fallet är helt utan skuld och i så fall borde ju ledningen få en tillsägelse.
det är ju för skjutton barn man håller på med
Okej allihopa. Nu är vi snart klara!popart skrev:1984 och 1985: Örnäs Artist - Mari Gessbo
Emma Gillerbornpemma skrev:1990
Kat B
2. Kickan
Åsa Malmängpemma skrev:Kat C
2. Ambrino
Linus Johanssonpemma skrev:3. Eystarsalts Gafsan
Cecilia Johanssonpemma skrev:Kat D
3. Cherokee
Sandra vonMalottkepemma skrev:1993
Kat B
2. Pelle
Sandra Ekfeldtpemma skrev:3. Silver Fahzier