Toppsto, vad är det?

Sv: Toppsto, vad är det?

*kl*

Tack för bra input, både i tråden och via pm :)

Jag vet inte om min bild är klarare av vad som behövs för att kunna sälja men det är väl så att vilka som betingar högst pris på t ex en auktion inte alltid är faktaunderbyggt utan även i slutändan i stor grad ett känslomässiga beslut hos köparen.

Det viktigaste är ju också hur avkomman ser ut, en riktigt snygg häst går ju alltid att sälja om inte stammen är hopplös medan en med exteriöra avvikelser eller direkta fel knappt går att sälja oavsett stam.

Vilka hingstar kommer att vara hetast om 2,5 år? ;)

Martha, gå du till SJ's Photo, den kommer att gå att sälja, annars får du en fin unghäst. Tänk, när vi möts i Derbyt finns det klart färre konkurenter i kullen än när Hunter var med. (Always look on the bright side :D)

Liknande trådar

Islandshäst Jag ska betäcka mitt sto hemma i Sverige och känner att jag skulle behöva få lite nytänkande förslag på hingstar. De senaste årens...
2
Svar
27
· Visningar
5 114
Senast: Devinshed
·
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 628
Hästmänniskan För några år sedan åkte jag på en semesterresa till Portugal med ridning och blev alldeles kär i landet. Sedan dess har det blivit flera...
Svar
8
· Visningar
3 036
Senast: tesora
·
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar