Lösa livstidslicens före nyår - HUR??

Sv: Lösa livstidslicens före nyår - HUR??

I know ;).

Men tänk om folk kunde ha ringt på telefontid och påpekat istället för att sitta på diverse forum och spy galla och SEN maila. Då hade det kanske kunnat åtgärdats snabbare:idea:.

Jag ringde :D och blev lite försökskanin, vi kollade så det verkligen funkade. Hon jag pratade med hade fått ett mail o flaggat för problemet, så precis i samband med mitt tfnsamtal skulle det börja fungera igen :)

vem har spytt galla? Är det konstigt att man mailar när nedanstående står på tdb´s kontaktsida?

Kontakta oss
Support

Telefon: Vi har stängt våran telefonsupport och hänvisar eventuella frågor till support@tdb.ridsport.se
Fax:0220-456 70
E-post: support@tdb.ridsport.se

Det gäller att inte vara handfallen :devil:

Jag gick direkt på Ridsportförbundets kansli, svarar inte en så ringer man nästa :p

Jag petade på dem på FB imorse. Fick svar (via deras FB-sida) nu i eftermiddags att de jobbade på problemet och hoppades det snart skulle vara löst för alla. Och i samma veva som de svarade återvände livstidslicensvalet i 'min' TDB med.

*kl* och OT

Ni som nyss har löst livstidslicens, trillade era ägaruppgifter bort på era hästar i TDB?

Jag löste på två unghästar förrförra veckan och alla uppgifterna som hämtades från BLUP/ASVH stämde bra och hade mig som ägare. Jag bockade även i när jag beställde licenserna att det var jag som ägde hästarna. Men nu är uppgiften om hästens ägare helt tomt på båda unghästarna i TDB (på BLUP.se står fortfarande mitt namn på båda).

Jag har mailat till angiven adress på TDB för en vecka sedan och bett dem korrigera men har ännu inte fått svar. Iofs kanske det är många licensansökningar nu men på tävlingsfronten är det ju stendött så jag tycker väl att inom en vecka borde de kunna svara... Tänkte bara kolla om det har drabbat även er.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 525
Senast: _Taggis_
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 653
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 321
Senast: shia
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd