Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Har planer på att ta framkälken till en timmerdoning/timmerkälke och köra lite med om det blir snö. Då vi inte har nån vidare slät mark...
Svar
0
· Visningar
2 563
Senast: Fozzie
·
Islandshäst Sitter och letar fyrgångshingst inför betäckningssäsongen 2012. Har Bl.a. kikar på Sibelius och Ardur. Men finner inte mycket om dem...
Svar
4
· Visningar
1 193
Trav Hejsan hejsan :) Har funderat lite på om att ta licens då jag nyligen har funnit stort intresse i travvärlden :D Har bara "travkört"...
Svar
2
· Visningar
1 110
Senast: mell3yeah
·
Fälttävlan Vad tycker ni om detta? http://www.youtube.com/watch?v=kVQYKZyZRAI&feature=player_embedded /Lady_S
Svar
18
· Visningar
2 526
Övr. Grenar Jag ska bli medryttare på en fjord/welsh blandning och undrar om han hade kunnat gå något löp?? Han är lite tjock men det hade nog...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: mamman
·
Övr. Grenar Har alldeles för lite at göra och därav denna halvseriösa tråd :grin: Sitter och funderar på om man skulle betäcka någon av mina...
Svar
13
· Visningar
2 100
Senast: RebeccaJoli
·
Dressyr Var en rätt intressant artikel i senaste Ridsport där de presenterade en studie som gjorts i Storbritanien på hur dressyrhästarna...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 718
Senast: Narcissa
·
Fälttävlan Läste att man ändrat reglerna om just loggor på schabrak under tävling.. blev orolig då jag fick jätte fina schabrak av jobbet för att...
Svar
0
· Visningar
1 265
  • Låst
Hoppning Nämen, 13 januari och den gamla 2010-tråden har lyckats smyga sig med ända tills nu! :eek: Inleder med en bild på min numera 3-åringe...
35 36 37
Svar
723
· Visningar
91 835
Senast: LenaH
·
Trav Länk Hade hoppats på livstid, men är ändå nöjd med att travet sätter ner hoven och visar att det är inte okey med fusk.
2
Svar
33
· Visningar
3 878
Senast: Nafayette
·
Körning Ska beställa en NHS B-ponny sulky, men kan inte bestämma mig för vilken färg!... Hästen är ett gulbrunt russ, färgförslag? Jag velar...
Svar
19
· Visningar
1 602
Senast: Pinkilly
·
J
Dressyr Alla ni som lindar när ni pyser på dressyr tävling.. Hur gör ni? Lindar ni hemma innan ni sticker med Skydd utanpå eller inga skydd...
2
Svar
20
· Visningar
2 530
Senast: Krockodil
·
S
Tävling Hej! Jag arbetar som översättare och håller på med några små böcker om ponnyer och ridning. Originalböckerna är från England och där...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Sabina
·
E
Trav Hej allihopa! Jag vet att dom flesta som är i travhäst världen brukar ha massa smarta lösningar på de mesta!:love: Har läst igenom...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 418
Senast: Roquepine
·
Körning Ja just som rubriken lyder så undrar jag vad för tävlingsrockard du skulle välja om du fick välja helt fritt utan att behöva tänka på...
Svar
9
· Visningar
2 237
Senast: sassiball
·
Övr. Grenar Hörde att Ellicat dött:cry: Hon hann få ett föl= Etikett. Ellicat dog visst i en olyckshändelse i hagen, bröt nacken. Här oroar man...
Svar
1
· Visningar
1 530
Fälttävlan Svenskt avel och Sportchampionat 10-11 sep flyinge? Undrar om någon vet något resultat från i dag. Equipe verkar inte uppdatera i alla...
Svar
2
· Visningar
1 579
Dressyr Tja, vad tycker ni om årets ändringar? Själv är jag en av de som blev glad eftersom man skulle få börja tävla på rakt bett. Och det får...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
10 216
Senast: feel
·
  • Låst
Islandshäst Jag har ridit sv hbl i över 20 år och då dressyr men för 5 år sedan bytte jag ras men kallar mig ändå mig för dressyrryttare, De är...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
18 868
Senast: Niela
·
E
Distans Annelie Eriksson har blivit inbjuden att rida prestigefyllda Presidents Cup i Abu Dhabi den 11 februari. :banana...
Svar
3
· Visningar
1 576
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka