Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag har ett sto som kommer från Danmark. När jag tittar på hennes historik har hon fått tre föl. Vid samtliga tillfällen är hon betäckt...
Svar
17
· Visningar
2 566
Senast: A_NN_A
·
S
Övr. Grenar Undrar om ni som tävlar i galopp har erfarenhet av att någon kontrollerar förfarandet vid ilastning i startboxarna på tävling? Har hört...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
10 818
Senast: supercassie
·
Trav Nu vore det väl fan också om det inte ska bli bra och funka igen , åtm för mig :cool: För övrigt så önskar jag alla andra ÄNNU bättre...
Svar
16
· Visningar
1 427
Senast: Nafayette
·
Trav I helgens hopptävlingar I Vännäs fanns det med en aktivt tävlande travare som hoppade 1.20 felfritt!! tyvärr utan placering. 9 årig...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 629
Senast: sandrafors
·
Hoppning jag och min nya pålle har hunnit hoppträna några gånger under hösten/vintern. Jag har själv inte hoppat på fyra år så det är ett tag...
Svar
2
· Visningar
1 558
Senast: coce91
·
A
Hoppning När jag var yngre fick jag inte riktigt lära mig hoppgrunderna men nu när vi har börjat hoppa högre känner jag att jag är ganska rädd...
Svar
2
· Visningar
1 218
Senast: coce91
·
R
Trav Jag håller på och tar montélicensen och funderar på att köpa en riktig montésadel, men jag vet inte vad för nån man ska köpa? Förslag...
Svar
1
· Visningar
1 146
Senast: Travtjej_87
·
Distans Hejsan Vill veta allt om dessa två bootsen. Slityta i tån? Material? Hållbarhet ? Lätt att sätta på / av? Reservdelar? Skräp i...
Svar
1
· Visningar
1 514
Senast: Armadillo
·
Islandshäst Hur har erat 2011 varit? Och vad har ni för mål för 2012? Berätta vad som helst om året som snart är slut; förändringar...
2
Svar
23
· Visningar
2 405
Senast: Sanneh
·
S
Fälttävlan Hej funderar på att kvala en blivande 5-åring till ft-breeders nästa år. Tänkte bara höra lite om kvalreglerna: alternativet man kan...
Svar
14
· Visningar
2 506
  • Låst
Western Nytt år, ny tråd :) Vad är dina mål för 2011? Träningsmål? Tävlingsmål? Andra mål? I denna tråd uppdaterar vi, med bilder och ord...
13 14 15
Svar
296
· Visningar
33 512
Senast: independent
·
Fälttävlan Hur går detta till? Är det klasser som vanligt eller mer som P & C?
2
Svar
25
· Visningar
4 795
Hoppning Hallå, jag har en jättefin unghäst född 07 som fick hoppdiplom på treårstestet -10, och sedan haft ett föl som dog vid födseln i somras...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: athena
·
  • Låst
Hoppning Nytt år, nya bilder - ny tråd! :p Ös på med bilder på era snygga hoppehästar nu!!
Svar
1
· Visningar
1 327
Senast: Buck
·
Hoppning Hej! Nu hoppas jag på lite hjälp ;) Jag är sugen på att börja tävla igen, har förr bara hoppat lite lokala tävlingar med min...
Svar
1
· Visningar
1 582
Senast: Kallebus
·
Trav Som rubriken lyder: Finns det online-proppar till Charlottenlund? Jag har hittat deras hemsida men längre än så kommer jag inte :)
Svar
2
· Visningar
1 046
Övr. Grenar Vet någon om det blir ponnylöp på Jägersro under 2012 och när?? Måste man kvala till löpen, eller är det bara att anmäla sig förutsatt...
Svar
1
· Visningar
1 218
Senast: mamman
·
M
Hoppning Hej ^^ e 14 år o har en b-ponny ja vill tävla med , Väger 51kg e 157cm lång o polly=ponnyn e ca 127cm hög , vill så gärna komma ut o...
Svar
7
· Visningar
1 884
Senast: almizz
·
Körning Ni som vet hur en arbetsloke ska sitta: Vet ni av något filmklipp, eller har ni kanske något eget som ni vill dela med er av där...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: dissy1
·
Körning Kommer inom en snar framtid förhoppningsvis blir ägare till en amerikansk miniatyr ponny. Ponnyn ska enligt förra ägaren vara inkörd. Så...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
17 819
Senast: urkella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar