Sv: Good bye 2011, hello 2012
Mitt 2011;
Grubblade jag mest över hur jag skulle göra med mitt "hästeri", hade nog tröttnat en del, och visste varken in eller ut vad jag ville. Därav min häst fått lida, och stått till och från under hela året. När jag ridit honom har han gått som en klocka som alltid
Har helt enkelt världens bästa häst, men vi kan varann innan och utan så det händer inte så mycket nytt där.
Därför fick jag erbjudande att låna en kalas häst på foder, för att träna och tävla under 2012!
Mål under 2012;
Har precis börjat träna den nya hästen, vi lär känna varandra och jag funderar på att vara med på en kurs i slutet av Januari redan för att få mera hjälp. Har även hittat en hemmatränare, en storhäst-ridlärare som sadlat om till islandshäst -passar mig perfekt! Detta hoppas jag är massa morötter för att jag ska älska stallet, ridningen och hästandet så som jag en gång gjort. Vilket jag helt klart är på g igen! Känns jätte spännande!
Känner mig enormt hedrad att få låna en så fin häst, trots att jag inte ridit så mycket på sistonne och är ringrostig. Fast, det är som att cykla (efter ett gäng ridlektioner kommer det tillbaka)
Mitt mål med 2012 är att komma utanför mitt läns gränser och komma ut och tävla! (då menar jag att vi kan prestera en del med)