Nya dressyr TR 2012

Sv: Nya dressyr TR 2012

Fast detta gäller ju inte bara svenska ryttare utan typ dom flesta ryttare. Väldigt få är sponsrade av tillverkarna. Väldigt få..

Sv: Nya dressyr TR 2012

*kl*

Tror inte att någon kommer kommentera Pikeurs diskreta logga på kavajerna, inte heller knapparna.

Är lite chockad över det här ståhejjet, folk har ju varit medvetna om att det har funnit regler omkring detta ganska länge eftersom det har skrivits många trådar om tex Scapaschabrakens vara eller icket vara på banorna.

Sedan är det för mig självklart att tillverkarna vill ha logga på grejjerna, finns nog inte många saker som inte har något slags kännetecken. När jag tittar runt här hemma så har i princip alla saker märken (jackor, skor, bebissaker, hundkläder, vattenkokare, träningskläder...). Men det är väl jätteloggorna (ala Scapa, KL osv som ska bort egentligen). Inte kul för de som verkligen sponsrar med x antal tusen och så försvinner de i myllret av loggor....

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Mia_R
·
Utrustning TR II (dressyr) utelämnar mycket gällande bett kan jag tycka. Hur är det med mått? Vilka bettringar är godkända med oledat, tvådelat...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: Amanda_F
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 534
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka