Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Jag har ett stort problem när det gäller hoppning! Jag älskar o hoppa o det gör min häst också men han hoppar stillastående, det är lite...
Svar
6
· Visningar
799
Senast: Solov
·
L
Hoppning hejsan! har en 02:a som jag nyss fått hem.. undrar om det är någon som har tips på löshoppningsavstånd för att få honom att bli kvickare...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: limited_edition
·
Hoppning Det var ändå ganska lusigt.. efter som Micke bara har gått hemma hos oss i våran hage och ridit i skogen så skulle T låna honom över...
2
Svar
22
· Visningar
1 792
Senast: Molvi
·
V
Hoppning När ni hoppar, eller kanske rider helt normalt... Vad använder ni för ord (eller annan kommunikation) när hästen bråkar, ni kanske...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 445
Senast: roadkilled
·
O
Hoppning Hej! Jag har problem med min ponny, (har haft henne ca 4 månader).. Hon hoppar av sekunden innan hon nuddar hindret.. Det känns som...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 993
Senast: Osäker_
·
B
Hoppning Jag är egentligen en dressyrryttare, men någon gång så skulle man ju vilja ha lite omväxling och hoppa lite grann, men problemet är att...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Luxi
·
C
Hoppning Ang anmälningsavgift på hopptävlingar , när det står såhär efter en klass (50+50)/(60+0) , är 50+50 för avdelning A och 60+0 för...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Charmelione
·
L
Hoppning Undrar om det finns någon som har bra tips på träning/övningar när det är vinter och stenhårt i backen. Brukar hoppträna en dag i veckan...
Svar
7
· Visningar
1 113
Senast: castle_bar
·
R
Hoppning Tjenis, är påväg att fylla nitton om några månader, ska börja rida nu igen i vår. Hur lång tid brukar det ta innan man kan börja tävla i...
Svar
10
· Visningar
3 086
Senast: roover
·
Hoppning om man hoppar en kombination i ett språng?:confused: :banana: Okej..de kanske inte är så vanligt... men jag har lyckats på en träning...
2
Svar
29
· Visningar
2 266
Senast: WillesMickan
·
V
Hoppning http://www.tidningenridsport.se/content.asp?ArticleID=217373&CategoryID=7629&ArticleOutputTemplateID=560&ArticleStateID=2 :(
5 6 7
Svar
139
· Visningar
9 841
Senast: fnorr
·
H
Hoppning Har inte TR framför mig och undrar om någon vet hur långa sporrar man får ha på hopptävlingar (häst)?
Svar
8
· Visningar
1 400
Senast: Vertigo
·
S
Hoppning Min kattunge har vält ett oboy glas över mitt TR så sidorna har klibbat ihop.. Undrar därför ifall man får 3 poäng för 6 och övriga...
Svar
15
· Visningar
950
Senast: svea08_
·
S
Hoppning Hejsan!! jag ska börja tävla med min ponny (häst)... men jag vet inte vad som ska ordnas innan jag får börja tävla:confused: Var får...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Giraff
·
M
Hoppning chattade på msn med en kompis (till och med hennes kompis som ridit i tio år tyckte det var fint) som rider efter mig på ridklubben och...
Svar
18
· Visningar
1 409
Senast: Docka
·
S
Hoppning Är det sant att det har kommit en ny lag om att man måste ha säkerhetsväst på ponnyhopptävlingar? :confused:
Svar
17
· Visningar
1 553
Senast: Tildson
·
S
Hoppning Hur högt tävlar ni? vilka klasser och hur går det? planerar ni att flytta uppåt?
2 3
Svar
40
· Visningar
2 951
L
Hoppning Är det någon som har koll på vilka avstånd som gäller när man hoppar. Jag skulle vilja veta avståndet mellan: galoppbommar. Studs...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: lolouice
·
H
Hoppning Det kan bli ganska intresant det här, och få reda på varför och vad som kommer att ske...
Svar
3
· Visningar
657
Senast: Etoile
·
E
Hoppning Hur är det nu? Jag hittar inte mina TR... vilka hjälptyglar får man använda sig utav på tävlingar på Regional nivå? Tackam för svar.
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Nyrelski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka