Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Hoppning Min häst var med på barbacka höjdhoppning på en julavslutning på klubben, hon hoppade då 150 cm med en juniorryttare - barbacka...
Svar
18
· Visningar
1 752
Senast: Halifaxen
·
B
Hoppning Nå, tycker ni att det ligger en fin moral i att mångmiljonärer får idrottsstipendium för att utvecklas som ryttare? Känns smått...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: Olinda
·
Hoppning Jobbar som hästskötare och är med på framhoppningen på många tävlingar. För inte så länge sen var vi på en liten regional tävling och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 476
Senast: toviiie
·
M
Hoppning Hmm, kom inte på vad rubriken skulle heta. I dag så hoppade vi lite på ett hinder. Har inte hoppat så mycket pga. mycket pigg och...
Svar
15
· Visningar
1 886
Senast: Cockney
·
S
Hoppning Är det någon som ska till trettonspelen?? isåfall vilka klasser?? :)
Svar
13
· Visningar
1 537
Senast: Binsan
·
M
Hoppning Det var ju lite skriverier i Ridsport för ett tag sedan om att vissa (nåja, ett) fölsto som deltog i sexårs-BT (då hon alltså var sju...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: wert
·
S
Hoppning Jag och min kompis ska vara med i en maskeradhoppning. Men vi vet INTE vad vi ska vara!! :confused: Snälla . Skriv allt du kommer...
Svar
19
· Visningar
6 626
Senast: weeanna
·
H
Hoppning Jag ska köpa en ny hoppsadel... det är ju rena djungeln. Jag vill ha en hoppsadel, flatback.... är lite inne på att köpa en Amerigo...
2
Svar
28
· Visningar
2 546
Senast: popeye
·
E
Hoppning Mitt sto och jag ska börja tävla snart, elr ja snart är väll att ta i men i Februari hade jag tänkt mig. Men det är ju så att hästen har...
Svar
13
· Visningar
761
Senast: et_flikkan
·
Hoppning är det nån här på buke som tävlade på c eller d ponny då?? som mins FigaroIII och Phenom eller tävlat mot dom..skulle vara kul och få...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: ZanMiguel
·
Hoppning Hur ska man få en tittig häst att hoppa alla typer av hinder. Har en häst som ofta stannar första gången på nya hinder för att sedan...
Svar
10
· Visningar
4 467
Senast: oopsie
·
S
Hoppning Nu ska ni få gissa som tusan. Jag letar efter en hingst jag såg hoppa en gång i en världscups hoppning som var nåt så grymt snygg...
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: Lollan
·
Hoppning Hejsan. Jag har en häst som kommer från holland. Jag har fått veta att hon startat klassen L1 där. Men jag vet inte vad det är för höjd...
Svar
1
· Visningar
1 036
Senast: vickis_82
·
W
Hoppning Vilka klasser hoppar du? :bump:
2
Svar
30
· Visningar
1 838
Senast: Snuffsan
·
L
Hoppning Hej är det någon som vet när de sänder från london horse show? gör dem det i kväll med? de gjorde ju det i går på eurosport :D
Svar
1
· Visningar
662
Senast: Sorbe
·
Hoppning tittade på löshoppning igår på klubben. var 5 hästar som löshoppades. två 2½ år en 1½ år en 3½ åring och en vuxen (6)...
Svar
11
· Visningar
982
Senast: Badtz Maru
·
N
Hoppning Vilken B C D ponny tycker ni är bäst nu ! som tävlar ? Hoppning
2
Svar
24
· Visningar
3 081
Senast: Jardina
·
L
Hoppning Jag vill börja tävla, åtminstone på lokal nivå. Det jag funderar över är hur jag ska göra med hästen under tiden jag går banan. Jag...
Svar
10
· Visningar
927
Senast: louie lee
·
  • Låst
Hoppning Jag har plockat bort bildtrådarna. Anledningarna är två, dels fanns det bilder där som var plockade från kommersiella sidor och då finns...
Svar
0
· Visningar
1 337
Senast: Tulip
·
Hoppning Jag undrar får vuxenryttare tävla ponny på någon hopptävling överhuvudtaget eller gäller *18 årsgränsen* över allt?? Förutom då om...
Svar
14
· Visningar
1 255
Senast: Luxi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka