Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Lars Berglund kommer att hålla i löshoppning på klubben nästa helg och jag har anmält mig med min drul. Lasse kommer att ge råd hur man...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: Lundby_love
·
J
Hoppning Hur förbereder ni er innan tävling? Vad göra ni och när gör ni det!
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: Lundby_love
·
Hoppning Alltså i slutfinal, där de fyra ryttarna rider varandras hästar. Vi kan ju göra två lisor, en för de hästar som skulle vara kul att...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
6 733
Senast: Etoile
·
Hoppning Nån som vet var man kan hitta reglerna för den bedömningen ? Tydligen finns den inte med i TR men jag vet att jag har läst det nånstans...
Svar
3
· Visningar
3 657
Senast: Penny_Lane
·
Hoppning Jag skulle inte vilja vara i Kaluschas skor igår när han vägrade ut sig i omhoppningen. RS såg INTE glad ut.
Svar
12
· Visningar
1 060
Senast: fnorr
·
Z
Hoppning Hej.. Jag rider en maxad D-ponny 5-6 gånger i veckan. Jag rider mycket dressyr för han e inte den piggaste på att hoppa..:d . Men när...
Svar
8
· Visningar
2 038
Hoppning Någon som vet en jätte bra sida där det står mycket om hoppning och grunder? och mer om markarbete för hopphäst, och deras träning? och...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Vertigo
·
Hoppning Finns den ute på nätet för 06 än?? Har bara hittat på skånska ridsportförbundet men jag vill ha för hela sverige.. Nån som hittat det...
Svar
14
· Visningar
964
Senast: Penny_Lane
·
A
Hoppning När tycker ni att det är lagom att gå över från ponny till häst? Tycker ni det är onödigt att köpa en d-ponny ifall man är 16, 17 nästa...
Svar
16
· Visningar
1 549
Senast: Lady_S
·
D
Hoppning Jag är förvirrad...:confused: Har ridit för en ridlärare i över 2 år och både ridit hoppning och dressyr, till saken hör att hon är...
Svar
17
· Visningar
4 522
Senast: Långnos
·
E
Hoppning Surt sa räven. jag missade tv-sändningen från värlscupen idag. Någon som vet hur det gick idag, vem vann, hur gick det för de svenske...
Svar
7
· Visningar
839
Senast: Embla7
·
Hoppning Hörde på tv:n just som jag slog på den att någon slagit höjdhoppsrekord på tävlingarna i Flyinge. Vem var det och vilket rekord (svenska...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: busungeN
·
Hoppning Hej alla morgonpigga!! Nu är det så att jag har min tös på 3år som jag tänkte sätta igång lite med inom hoppning. =) Men hon har...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: Molin
·
M
Hoppning Vilka tävlingar har ni planerat in till våren. Har precis kommit igång med min buse och skulle vilja ha lite tips på bra tävlingar i...
Svar
10
· Visningar
750
Senast: MariaAhmira
·
M
Hoppning lite nyfiken,. .vilken höjd kan alla hästar hoppa.?. om man tar en ridskolehäst utan spec stam, ingen ponny utan stor häst. upp till 1m...
2
Svar
26
· Visningar
3 694
Senast: Genesis
·
B
Hoppning hej . vilka tävlingar kan man vara med i på storhäst om man inte har grönt kort ? ( hoppning ) :confused: tacksam för svar .
Svar
11
· Visningar
852
Senast: Vita_N_6520
·
C
Hoppning Eftersom jag inte tränar för någon tränare för tillfället , skulle jag vilja ha tips på lite roliga hoppövningar , det kan vara vad som...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Charmelione
·
B
Hoppning Är det någon som har koll på hur klasserna ser ut för ponnyer i England. Vad heter de? Hur höga är de? Hur ser tävlingssäsongen ut? Hur...
Svar
9
· Visningar
2 673
Senast: Vertigo
·
B
Hoppning Kommer den cupen att gå även 2006? Nån som vet?
Svar
1
· Visningar
688
Senast: svea08_
·
H
Hoppning när jag hoppar så tappar jag balansen. :crazy: antingen så lutar jag mig lite bakåt men om jag inte gör det så känns det som jag hoppar...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Daniel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka