Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning :confused: Jag undrar vad det betyder att mäta ner en häst till ponny... Jag har ett varmblodsto som är 151cm kan man mäta ner henne...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 742
Senast: Snuffsan
·
D
Hoppning Är det någon som vet om man får tävla häst i hoppning på bitless bridle?
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Dajjen
·
Hoppning Komma ihåg banan? "Tävlingsdebut" på söndag som gäller ;) bara en litenliten tävling men ändå :bump: Iaf, har ni tips på hur man bäst...
Svar
10
· Visningar
1 103
Senast: Widerberg
·
M
Hoppning Hejsan! undrar om någon vet någon sida där man kan se dom kommande clearrounderna & lokala hoppningarna i Halland ? Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: tuttiboo
·
Hoppning Ponnyn ifråga ägs av en tjej som rider för samma klubb som jag. Ponnyn köptes som 4-5 åring tror jag, och tävlades fram till den...
Svar
6
· Visningar
1 496
Senast: Fjordlover
·
S
Hoppning Kom och tänka på en sak, hehe..Om man t.ex. ska rida omhoppning och svänga snävt och råkar rida in i ett hinder så man välter det med...
Svar
16
· Visningar
1 566
Senast: pascalle
·
L
Hoppning För 3 månader sedan köpte jag ett halvblodssto, bara riden dressyr, börjar nu känna mig mer och mer sugen på hoppning. Hästen är osäker...
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: lemonadsaft
·
S
Hoppning Till helgen ska vi löshoppa min 4 åring. Men jag har ett problem med honom. Han satsar lite väl mycket och hoppar oftast studs på...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: clint Eastwood
·
J
Hoppning När jag hade ponny, så var hoppningen inga problem. Men i och för sig så var det bara styra/bromsa/ge efter på ponnyn. Hon gjorde allt...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: jezzie-
·
Hoppning Min häst drar ner huvudet innan hindrena och man måste dra upp huvudet på henne hela tiden....ngt tips? det vanligaste brukar ju vara...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Idi_oten
·
A
Hoppning Hej! Jag och min häst har hopptränat sedan januari och är därför rätt så gröna. Det jag tycker är svårast är att hamna i rätt galopp...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Anki1
·
A
Hoppning Finns det 4-års-championat för ponny? får man isf tävla som överårig ryttare? Har en 3-åring som jag tror "blir något", men ingen...
Svar
9
· Visningar
3 585
Senast: AliceSpring
·
A
Hoppning här tycker jag vi kan lägga in fler hoppbilder och gärna löshoppnings bilder också ;) Redhot spee ;) född 95. tyvärr såld :(...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 247
Senast: lottaa
·
N
Hoppning hejsan vet ngn vart man kan finna bilder från kungsbacka eller södertälje nationella ponny tävlingar nu för någon vecka sen?
Svar
1
· Visningar
904
Senast: svea08_
·
Hoppning Någon som sitter med tr i högsta hugg? Får man tävla ponny på gags nu för tiden, det fick man iaf inte när jag red ponny. Moderator, om...
Svar
6
· Visningar
2 660
Senast: PrinceFair
·
M
Hoppning har inte tränat mycket hoppning senaste 2 åren och min häst är såå dålig på taxering...(eh, jag med förrästen:p ) vad är riktigt bra...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: PrinceFair
·
T
Hoppning undrar lite om hur det fungerar med kvalning. Får vilken ras som helst kvala men i finalen är det bara dem som är breeders anslutna...
Svar
15
· Visningar
1 820
Senast: apocalypse
·
Hoppning Jag har haft uppehåll från hoppningen i ca 1½ år och har nu börjat igen. Har en häst som tittar mycket på hinfren och därför ofta...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: fnorr
·
M
Hoppning jag är en inbiten dressyrryttare ;) och tränar inte så mycket hoppning mer än för skoj skull så jag undrar hur stegar man upp avstånd...
Svar
8
· Visningar
4 342
Senast: Minelli
·
S
Hoppning Min häst brallar så fort man ska hoppa, men inte i våran lilla paddock, där får man driva som bara den! Det är när man ställer ut några...
Svar
12
· Visningar
1 390
Senast: _SunFloWer_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka