Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Kanske redan finns en sådan, men jag hittade den inte. Här kommer en film på min foder häst, vi är egentligen inriktade på dressyr men...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: MartinaN
·
J
Hoppning Kan inte någon berätta för mig hur långt avstånd det ska vara för mig och min D-ponny (147 cm) mellan två hinder och galoppbommar. Det...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Rumpnissen
·
F
Hoppning Vad är ett grönt kort och vad menas med det?Varför behöver man det till? Snälla svara är nyfiken:bump:
Svar
7
· Visningar
989
Senast: Rebecca_R
·
Hoppning Hörde någon som sa att om man startade tex 1m klass i hoppning på storhäst, så fick hindren vara upp till 1,15 m i grunden, stämmer...
2
Svar
25
· Visningar
1 941
Senast: Lady_S
·
E
Hoppning ...med en Grand Prix-seger. http://www2.ridsport.se/t11.aspx?p=90050&x=1&a=189202 Gött Roffe, min svenska favoritryttare!:bump:
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Lorelie
·
J
Hoppning Vet at tman får rida på hackamore på ponnyhopptävling men ärdet ngn som vet om man får rida på sidepull? Logiskt sett borde det inte...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: PrinceFair
·
A
Hoppning Har en hbl-valack som inte har världens bästa styrka och teknik över hindren. Har hoppat mkt studs men det börjar bli en aningen trist i...
Svar
13
· Visningar
1 965
Senast: sabbet
·
B
Hoppning Jag ska tävla första gången den 20 november! hoppas det går bra, men det tror inte jag för jag tycker det är läskigt att hoppa (fast...
Svar
7
· Visningar
1 102
Senast: _SunFloWer_
·
Hoppning Har nyligen köpt ett fullblodssto, 10 år, har tidigare gått galopp men är på senare tid mest skogsriden. Hon har hoppat några gånger men...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Cinta
·
M
Hoppning vad tror vi omn det här... :crazy: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,719180,00.html
Svar
16
· Visningar
1 155
Senast: Vertigo
·
S
Hoppning Jag har lite funderingar!!!! Hur rider ni hästen mellan hindrerna? Jag menar... Håller ni samma tempo rakt igenom, eller samlar ni...
Svar
19
· Visningar
2 053
Senast: gloria
·
G
Hoppning Ja min unghäst (5år)har debuterat i 120 nu och de gick bra, ett nerslag ett slarvfel bara i övrigt gick han kanon. Han har utvecklas...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 201
Senast: Cyllene
·
E
Hoppning jag vill hoppträna för någon annan än min vanliga...! :d känner att jag inte kommer nån vart. Det verkar ju inte finnas så mycket när...
Svar
6
· Visningar
969
Senast: superstar
·
G
Hoppning Har funderat mycket på att åka iväg till någon duktig hoppryttare och arbeta,rida och ta med och utbilda hästen när jag gått ut trean...
Svar
17
· Visningar
2 231
Senast: Nyrelski
·
P
Hoppning Hur långt har ni mellan galoppbommar mellan hinder, normalt sett? Jag har hjärnsläpp! :confused:
Svar
7
· Visningar
5 215
Senast: PrinceFair
·
S
Hoppning En liten undran bara, om man har ridit prins CarlPhilips pris i globen ett år. Är man direktkvalad till globen kvalen nästa år då...
Svar
12
· Visningar
1 153
Senast: Sarasara
·
E
Hoppning Jag har en 2.5 åring som jag har börjat löshoppa nu inför 3-års testet i vår. Och jag har varit och löshppat honom nu inför två olika...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: gylle
·
G
Hoppning Bara så Ni vet! :D
Svar
17
· Visningar
931
Senast: Venezuelas
·
S
Hoppning Är det någon som vet om Malin hoppade Milton när hon var hos John Whitaker och jobbade för flera år sedan?
2
Svar
21
· Visningar
3 284
Senast: exelina
·
Hoppning Hur gör man egentligen för att kvala till MSV B?:confused:
Svar
2
· Visningar
1 032