Sv: wiii glad

va söta=) gillar speciellt Gazzans pålle:D

Min 5åring går 1.10 nu:D fast han är bara riden sen förra sommarn så han är lite efter=)

Det var raskt marcherat med tanke på att han knappt kravlade sig runt 70 cm tidigare i sommras :banana:

Japp de har gått väldigt bra och han tar sig är sååå stolt över han så. Min LILLA pluttis :love: :D
De har gjort ett bra jobb som har han all heder till dom :banana: :bump:

Målet var 110 i år men han kändes så bra och var redo för 120 i år så de har gått snabbare än vad vi räknat med.

Nu blir de en välbekänt liten vila här nu och smälta allt nytt han har lärt sig under sommaren och hösten=)

Hur går de med dina ungpållar då?? för de va väl du som hade de va?

Åhh TACK älgen som jag har letat efter hans resultat.. skriver genast ut och lägger i hans pärm :)

Oki hur går det med unghästarna då?? har de hänt någe bra på senaste tiden som gör att du är riktigt stolt och glad över dina små liv?? :)

Just nu har jag bara en egen unghäst. Den är två år och löshoppar snällt, är hängd på osv. Funkar jättebra.de andra är äldre eller lämnade på inridning o således inte mina egna.

Oki vad kul...

SK du rida in den nu 2,5 åringen eller väntar du till våren??

Inridningen är påbörjad men går lugnt till väga.planen är att den ska gå tre års.

Oki, håller tummarna att de går bra på 3-års om ni är redo för de då=)

De är väl en tävling?? man kan gå vidare om man klarar vissa saker.
Och man får poäng på allt och bästa poängen vill man ju ha=)

Nä jag vet inte vilken tävling de va han tävlade, men de måste väl gå att söka du vet ju hans namn=)

Visst får man poäng och så, men det är mer ett test för framtiden.

Ja, jag vet namnet, problemet är att hästen finns inte med bland de licensierade och inga resultat i 120 finns att hitta.

Han har ingen licens så de kasnke inte är så konstigt att du inte hittar han då.. han har bara tävla på de tävlingar där licens inte kräves.

Licensen skall införskaffas 2006 då allvaret mer börjar på tävlingsbanorna
De där har dom som har han mer koll än jag, vag vet inte hur man skaffar licens hehe inte insatt i tävlingar för fem öre men å andra sidan är jag ju inte speciellt intresserad heller.
Därför jag inte har han hemma för jag inte vill tävla :smirk:

Detta år har bara varit småskuttstävlingar utan krav efter skadan han hade i nyår.

Jo ett test ärde ju.. de hetr ju 3. års TEST :smirk: .. men som tävlingsmänniska om amn nu är de ser amn nog de som en tävling iaf att få så höga påäng som möjligt och att kvala vidare till vad amn nu kvalar vidare till :crazy: :o :D
och bli årets 3 åring

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: Viva
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 653
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 843
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar