Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Hoppning Jag har en islandshäst som jag brukar hoppa ibland. Han hoppar inte så högt 80 kanske men han är inte heller byggd som en hopphäst. Men...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: starcraft
·
T
Hoppning Jag har hört rykten om att from årsskiftet så ska alla (åtminstånde ponnyryttare) upp till en viss nivå vara tvugna att använda...
2
Svar
25
· Visningar
2 009
Senast: mumin
·
Hoppning I en annan tråd diskuterades Rodrigos underskänkel, folk klagade på att han hade tårna utåt. Jag rider regelbundet för A och B tränare...
2
Svar
20
· Visningar
1 852
Senast: Martinaa
·
K
Hoppning visst det är bara en jätte lätt klass, CR 60 cm.. så nu har jga några frågor, var kankse 2-3 år sen jga tävlade sist. vad ska jga...
Svar
7
· Visningar
851
Senast: Zuzzi
·
T
Hoppning Okej, här kommer dagens dummaste. Hur går en hoppträning till? Alltså hur är den upplagd, värmer man upp tillsammans, bygger bana, vad...
Svar
5
· Visningar
1 095
Senast: Etoile
·
Hoppning Några av korten är från 110 oxå. Debuterade i helgen o hon kändes kanon =) :love:
2 3
Svar
50
· Visningar
3 914
Senast: FT_ryttare
·
M
Hoppning Någon som var i Helsingborg och såg duktiga ponnyryttare rida Baltic Cup? Några sensationer, vem vann? Och vilket land är bäst; Sverige...
Svar
4
· Visningar
1 123
Senast: svea08_
·
A
Hoppning Hur högt löshoppar ni era unghästar 3år och uppåt? när börjar ni hoppa in era hästar från ryggen? visa gärna bilder. tacksam för...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: mackan
·
W
Hoppning Vilka bett får du använda till en d-ponny som är 6 år och tävlar ungponnyklasser? När får du använda pessoa och pelhambett?
Svar
3
· Visningar
1 039
Senast: Panikie
·
M
Hoppning Vissa klubbar har väldigt små framhoppnings banor. Finns det några mått bestämmelser både på ponny och häst . Alltså avstånd mellan...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: liscoyle_patches
·
Hoppning Mellan galoppbommar.... Minnet är inte alltid på topp vettni... :) :banana:
Svar
3
· Visningar
855
Senast: liscoyle_patches
·
Hoppning Läser i dagens ridsport att nu skall de troligen klydda med kvalreglerna igen. Dels var de inne på att 4-åringarna inte skall kunna...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Senast: ancan
·
Y
Hoppning Nån som kan säjja om man får ha en klubb tröjja på lokal hopptävling?? alltså den har ingen luvva lr nått. vet att de har funnits nått...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: Ylva
·
O
Hoppning Hur är det nu, får man starta två gånger i samma klass med samma häst? :o :angel:
Svar
2
· Visningar
760
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Tänkte löshoppa min häst idag. Eller hon är i c-ponny format. Jag tänkte göra en oxer som själva "hindret". men vill ha ett mindre...
Svar
6
· Visningar
1 297
Senast: Vilya
·
V
Hoppning har shoppat hindermaterial. Nya bommar, hinderstöd, en vattenmatta *love vattenmatta!! :love: * När jag såg det blev jag så j*vla...
Svar
4
· Visningar
932
Senast: Panikie
·
Hoppning Kan ni inte lägga in filmer på era hästar!..... :) Ska fixa det på min med!
Svar
1
· Visningar
842
Senast: IrpaSnirpa
·
Hoppning Jo, nu e det så att jag ska ut på en lokal hopptävling imon, min första tävling på typ 3 år.. Så jag ha tyvärr inte så stor koll på vad...
Svar
7
· Visningar
856
Senast: Dilli_Blue
·
Hoppning Får man verkligen starta 6-åringar i 150-hoppning? /Timsetim
Svar
11
· Visningar
1 125
Senast: Olinda
·
Hoppning Har jag missat något, eller har förbundskaptenen avgått? På ridsport.se står det att Maria Gretzer tillträder som förbundskapten...
Svar
10
· Visningar
1 368
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka