Bilder från 120 debuten

Sv: Bilder från 120 debuten

jag har oxå de problemet.. kort i rocken.. va de somhände i helgen då vi startade 120.. raserade hela komb...
men för mej som e 170 så blir de lite litet...

har ju redan kommenterat era superhopp jag :banana: var riktigt ledsen att jag inte var hemma och fick se er(och tävla själv då förståss...)

hej min lilla älskling... :love: saknade dej som 17 på tävlingarna..vaffö ska du bo så långt ner nuförtiden .. :(

kul att du e hemma en sväng.. men ja läre ju inte hinna träffa dej...

jag vet, inte roligt alls att bo långt bort. fast bra ändå=D men blev lite sugen att flytta hem nu då jag fick jobberbjudande direkt jag kom till stan typ, heltid på MQ. men knådar väl på med hästarna tills falsterbo iaf :) du får ju hålla ställningarna i norrland tills dess hehe (så synd bara nu när vi skulle åkt på samma tävlingar hela tiden...inte dressyrtävlingarna iof :D )

förlåt alla, hehe blev lite personligt här i tråden ;)

japp ja håller ställningarna ja...
fast e ju inga dressyrtävlingar nu då den kusen e skadad :(
till falsterbo e d ju jättelångt... kommer sakna så..
MQ... va e de då???

kram

jätte fina bilder! grattis ska man kanske inlägga också ;P

Kanon fint, både sittsen, hopp:en och hästen :love:

tack allihop.. men blir ju lite smickarad...
konstigt bara att över tusen som kikat men bara 50 kommentarer... kul att många tittar iaf

Liknande trådar

Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
2 488
Senast: co-SMAD4
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 485
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 436
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Värma spenat?
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur