Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning Varför? Tyckte det så helt livsfarligt ut och som om hästen inte kunde sträcka ut ordentligt... Någon som gjort det och isåfall varför...
Svar
17
· Visningar
1 129
Senast: _HANNI_
·
F
Hoppning Har nu äntligen valt vad jag ska skriva om på mitt projektarbete som jag har nu i 3:an.. Ska skriva om Strömsholmsmetoden (hopplära)...
Svar
8
· Visningar
2 066
Senast: Nisse98
·
Hoppning Hej! Har en häst som har tappa lite av sitt självförtroende när det gäller hoppning. Hon tycker det är jätt kul, men så fort kun...
Svar
11
· Visningar
856
Senast: Penea
·
Hoppning Hej! Hur ska man göra med en häst som har jätte svårt att hålla galoppen på banan (Vbl, 5år) Han kan max 1 långsida Hur ska man nu...
2
Svar
25
· Visningar
1 935
Senast: PerfectTension
·
M
Hoppning Undrar om någon kan ge lite mer info om unghästchampionat i hoppning för 4 o 5 åringar. Man kvalar väl till semifinal genom att rida 3...
Svar
5
· Visningar
2 205
Senast: rubytoo
·
B
Hoppning jag vill börja tävla min häst. och har kontaktat endel klubbar i sthlm men det verkar inte vara nån som har "gröntkort kurs". Är det...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: Husmusen
·
Hoppning PÅ fredag o lördag ska vi ha hoppclinic på vår ridklubb ochjag ska vara med i en grupp. hur brukar dom lägga upp clinics?? har varit...
Svar
9
· Visningar
2 818
Senast: FT_ryttare
·
Hoppning Vad hände med Clinton??? och då menar jag inte den vita clinton som rids utav Dirk Deemersman (stavas) utan den gråa Clinton som reds...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: FT_ryttare
·
K
Hoppning Som komplement till tråden "Bästa ryttaren", vilken tycker är världens bästa hopphäst? Vilken är den roligaste att se??? Jag tror jag...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 501
Senast: CeciliaW
·
Hoppning För ett antal år sen, tror att det var strax "före" Cardento, så fick Peter en stor fux, Geronimo hette den om jag inte minns fel. Har...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: LenaH
·
Hoppning Jag behöver förslag på träningsupplägg för min 5 åring som aldrig har hoppat tidigare. Jag satte upp 2 sockerbitar i förrgår och han...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Catinca
·
M
Hoppning det undrar jag. är ganska orutinerad och jag lblir ofta sen och blir liksom hängande i språnget, då jag mer själper än hjälper. Hur ska...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: Arwyn
·
Hoppning Vem vann WC-kvalet i Oslo? Hur gick det för svenskarna?
Svar
6
· Visningar
835
Senast: svea08_
·
Hoppning På följande sida förklaras mkt av mystiken till vissa underliga beteende på hoppbanan ... Följ länken och välj därefter sida 1 eller 2...
2
Svar
35
· Visningar
2 902
Senast: mathilhill
·
C
Hoppning Jag skulle behöva lite tips hur jag ska rida fram inför en hopptävlingen . Min ponny fulkomligt ÄLSKAR att hoppa och kan ibland bli...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Emma_267
·
M
Hoppning OBS!OBS!OBS! Det här är absolut inte en annons!! OBS!OBS!OBS! Jag fick hem nya hästen för drygt en vecka sen, och enligt mig har...
2
Svar
34
· Visningar
4 004
Senast: nexxa
·
G
Hoppning får man lov att tävla med en bomlös sadel i hoppning?? Iaf klubbtävlingar?? /T :)
Svar
6
· Visningar
972
Senast: Granz
·
E
Hoppning ja ska göra ett projetkarbete i skolan o hur det går till inför en hopptävling. skulle behöva lite hjälp med hur andra lägger upp sin...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: busungeN
·
V
Hoppning Här har vi den lilla krabaten! Andra tävlingen för säsongen och han har gått nolla i alla tre klasser. Går som ponny bland storhäst...
Svar
17
· Visningar
1 413
Senast: vbm
·
Hoppning Var ju en hel del här inifrån som skulle starta semin i Vinslöv idag. Hur har det gått ?? Någon som har varit där som vill ge en nyfiken...
Svar
10
· Visningar
1 087
Senast: EmelieR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023