Bästa hästen?

Sv: Bästa hästen?

Bison skrev:
jag tycker att Clinton är finast, han ser så söt och gosig ut :bump: och han hoppar bra oxå
men vad blev det av honom? har inte sett honom på länge...

Shutterfly, Baloubet, Pialotta och Fein cera gillar jag skarpt =)

Baloubet är ju i en klass för sig, sen kommer en hög med bla. Shutterfly, VDL Orestus och No Mercy... En häst som man garanterat kommer älska snart är Baryards Espri... Oh My God vad den hoppar... nya flippan

knappen.

Pialotta var ju med i helsingfors. har lämnats tillbaka till Tops o rids numera av hans flickvän.
hon e grymt fin iaf.
Pozitano e fin , shutterfly likaså.
finns massor av fina hästar!
Någon här nämnde clinton o ja vet inte vilkenni menade men Thomas Voss red en grå clinton o vann faslterbo derbyt...vart tog den vägen???? var sååå fin

Rejält_felskapad skrev:
En annan läcker häst, är Jamiro, som var en av de hästar Jerry Smit red innan Roffe.

emh03-38.jpg

Såhär kanske man inte får säga men passade inte den hästen bättre med sin "italian rider" än med kontrollryttaren Roffe?

Jag gillar Carnute som jag tycker ser otroligt trevlig och mjuk ut. En gammal favorit är It's Otto.

Goldika var ju inte heller så dum.
Roffes Mac Kinley e finfin me

Delar in dom :p Vissa går även högre men har mest placeringar i klassen under..

Lättklassade:

Corty Love M
Cruella

Medelsvår:

Barcelona! :love:

Svårklass:

L.B No Mercy
Mac Kinley
Columbus H

Säkert några mer..

Två hästar so imponerade stort på mig var:
Abduhla och I Love You

Absolut fräckast på banan: Rodrigo Pessoas Baloubet du Rouet (ursäkta stavningen) eftersom han hoppar som alla redan har sagt här "som om det vore leksakshinder" :cool:

Skojigast på framridningen (men där är jag partisk): Marie Burkes Chippison eftersom han bara leker... :bump:

Största personlighet: Dermott Lennons I Ceasar, svart eller vitt. Det går eller så går det inte, aldrig mitt emellan. :rofl:

Andra fina: Goldika, fast under Toni Hassman. Gillar inte att se henne under Maclain Ward, fast det är mest av prinsipskäl...
Richmond Park
Nick Skeltons Arko, fast han är en :devil: och Russel är med fin...
Capt. Careys Killosery för att han ser så "grå" ut, men under den tama ytan döljer sig... ta da! ett ess som tittar ut och slår till ibland.

Min favorit är Feliciano, men även Baloubet är helt underbar att se på banan..!!

Shutterfly är bara såååå läcker!
Sen är det ju alltid skojjigt å se Baloubet skutta över en 1.60 bana...:)

Ojoj.. det finns många :)

Marcoville var en stor favorit :) även Feliciano (japp, gretzerfan... KUL att hon blir förbundskapten i hoppning.. och ännu bättre att hon ska fortsätta tävla iaf lite :)

Lilla Rythmical som Nona Garson red bla. I OS... lilla racerhästen med häftigaste historyn... bytt mott en massa tvätt eller diskmaskiner... gillar den hästen mycket!! (och ryttaren)

sedan tyckte jag mkt om Milton som liten... och Weihiway och Ratina Z... fast vet inte om de var "aktiva" samtidigt..

Både Fein Cera och Shutterfly är kanonhästar tycker jag :)

Bästa hästen var ju (såklart!) Milton!! Sen gillade jag även den där jättestora vita hästen (typ 185 eller nåt sånt) som var igång för något/några år sen, minns inte vad dden hette... Och Baloubet, och Goldika med Toni Hassman, och... en massa till som jag inte kommer på på rak arm...

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 945
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 177
Senast: liiinnea
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 502
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar