Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Nån som vet om man får trava banan runt i blåbärsklass? :rofl: Hur går en hopptävling till? :confused:
Svar
11
· Visningar
915
Senast: Almeloue
·
K
Hoppning Har en D-ponny som jag ska tävla en del hoppning med i höst nu. Hon är 6 år gammal och hoppar LB. Nu undrar jag då, ni som tävlar...
Svar
12
· Visningar
1 039
Senast: Panikie
·
N
Hoppning Räknas det som en vägran? Min häst har gjort så på några tävlingar på 90 höjd att han kan stanna precis framför hindret, men då petar...
Svar
11
· Visningar
1 116
Senast: Notorius
·
D
Hoppning Hur många är det som använder såndär dårhuva eller flughuva eller vad man ska kalla det vid hoppning? Och varför använder ni det eller...
2
Svar
33
· Visningar
3 465
Senast: Långnos
·
W
Hoppning Om man ska anordna en lätt tävling kanske typ 70 och 80 cm klasser för skoj vad är kraven på domaren då? Och hur hittar man en? Eller...
Svar
4
· Visningar
685
Senast: Kung Bob
·
M
Hoppning Jag gjorde första starten på min 4 åring i går fre!!!!!! det gick SKIT BRA hon hoppar allt som man styr henne på ioch för sig klanatade...
Svar
15
· Visningar
1 052
Senast: Cyllene
·
Hoppning Hur lägger ni upp fodringen under en lång tävlingsdag för att hästen skall orka? Vi är nybörjare på tävlande och räknar lätt fel på hur...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Kung Bob
·
Hoppning När är sista tävlingen för i år (om ni har planerat så långt) för er? (i vilket distrikt tävlar ni mest..?)Kommer ni att hinna uppnå era...
2
Svar
38
· Visningar
2 241
Senast: Långnos
·
H
Hoppning Jag skulle vilja höra era åsikter om hur ofta det är "skadligt" att hoppa hästen. Jag rider/tävlar min medryttarhäst ett 18-årigt...
Svar
14
· Visningar
1 386
Senast: busungeN
·
Hoppning är det ingen som vill vissa upp sin pålle när den hoppar?? här är min iaf!!
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Ämelie
·
R
Hoppning Har noll koll på detta eftersom jag alltid har stövlar men har ju sån tur att dom går sönder innan ja hunnit få mina nya :( så nu...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Rebecca_R
·
Hoppning Vad tittar ni främst på? Vad han/hon gjort rent tävlingsmässigt, hur han/hon rider etc.? Pratar ni med andra som tränar för denna...
Svar
11
· Visningar
1 131
Senast: ostbiten
·
S
Hoppning Söker folk med hoppande travare som är u:Damita Sus eller e:Songcan. Skulle också vilja veta hur högt hästen hoppat :banana: Mitt...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Suenna_Love
·
E
Hoppning Behöver man nån speciell licens för att starta nationell hoppning eller räcker det med den man har för att tävla regional, juniorlicens...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Jezzie
·
B
Hoppning Är det någon ponnyryttare som ska till trollhättan på lördag och tävla ? :banana:
Svar
4
· Visningar
745
Senast: Bellson_
·
I
Hoppning Har du en unghäst du håller på att rida in? 1. Hur gör du, hur ofta rider du och hur? Om du itne rider, va gör du då? 2. va ger du...
Svar
12
· Visningar
2 970
Senast: skrållan
·
M
Hoppning vet inte om det här ämnet redan avhandlats här redan men jag gör ett försök Pållen är himla rolig att hoppa på alla vis, är inte rädd...
Svar
5
· Visningar
1 669
Senast: Rebecca_R
·
E
Hoppning Ska åka och rida en kompis häst nästa helg,red han i vintras och hoppade.Han har en otrolig hoppteknik men det förstår man ju när man...
Svar
13
· Visningar
1 179
Senast: neferra
·
Hoppning I helgen var jag i vetlanda för att tävla DM i hoppning. Hästen går igenom vet.besiktningen som vanligt. Jag rider fram, hon går...
Svar
18
· Visningar
1 339
Hoppning Någon här inne som var där ifjor ? Alltså såg banorna behöver inte ha tävlat. Hur var hindermaterialet, var där några spektakulära...
Svar
14
· Visningar
1 194
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka