Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Hoppning och många skriver om en hoppövning 5,5:an..hur fungerar den? Hur ställer jag upp den övningen? :confused: //Gullefjun
Svar
4
· Visningar
833
Senast: bapro
·
Hoppning Nån mer än jag som har problem med en häst som korsgalopperar mkt efter hindrena? Min häst (haft henne 1 år, hon är 8år) har alltid...
Svar
7
· Visningar
2 187
Senast: Rebecca_R
·
Hoppning Min 7 åring har gått några 90och 100 med placeringar under året, han har även startat 0.90 fälttävlan 5 ggr och debuterade1.00 fältävlan...
Svar
13
· Visningar
975
Senast: Rebecca_R
·
Hoppning Har startat en clear round tidigare m pållen och då hade jag vanligt tredelat tränsbett. Dock lyssnade han inget bra på det, bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 394
Senast: noris96
·
S
Hoppning Hur länge får hästen starta i avdelning b? När får den/måste den gå över till avdelning a?
Svar
18
· Visningar
1 583
Senast: gylle
·
Hoppning Hittade ingen gammal tråd om detta så jag frågar... vad står det i TR om bestraffning med spö? Har för mig att det finns nåt om att man...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: Russin8
·
Hoppning Vilken är den absolut roligaste hoppövningen ni vet? Själv gillar jag serier och övningar som förbättrar hästarnas teknik.
2
Svar
21
· Visningar
1 938
Senast: Fullblodsgiraffen
·
P
Hoppning Får man hoppa ungponny om man är äldre än 18? Tror jag har hört det lr är det nått jag fått för mig? :confused: Ska köpa en treåring nu...
2
Svar
20
· Visningar
1 875
Senast: Lollan
·
N
Hoppning Är det några som ska rida Baltic cup I helsingborg i Oktober ?
Svar
1
· Visningar
723
Senast: _HANNI_
·
H
Hoppning Någon som vet något om honom? Mer än att han rider svårhoppning. Någon som vet någon som har jobbat där?
Svar
1
· Visningar
900
Senast: hästL
·
S
Hoppning Vad är en nationell tävling? Hur mycket kan man som mest ta för en ponny som vunnit sm och ridsport ponny cup och är 12 år? mvh
Svar
16
· Visningar
1 571
Senast: Yoghurt
·
V
Hoppning Helt okej scoop :smirk: :angel:
Svar
16
· Visningar
1 571
Senast: vbm
·
N
Hoppning Vet någon vilken ponny Lady Laurel är ? En D ponny
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: Nagenau
·
T
Hoppning Ni med fyraåringar...Hur går det? Har ni tänkt kval in dem? Och hur går det i så fall? Min har ett kval kvar, men det sparar vi till...
2
Svar
35
· Visningar
3 357
Senast: Melle
·
H
Hoppning Kanske lite taskigt.. men jag tycker det är fantastiskt att denna ryttaren kan hålla sig kvar på hästen... :angel: Det är ingen svensk...
2
Svar
37
· Visningar
2 395
Senast: Bison
·
Hoppning Vet att det finns flera såna här trådar, men hittade ingen när det gällde hoppning för sök forumet bara hakar upp sig. så snälla kan...
Svar
2
· Visningar
2 665
Hoppning Sedan www.ridsport.se har fått ny layout så lyckas jag inte hitta information om kommande världscuphoppningar eller andra stora...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Nagenau
·
Z
Hoppning Har en jättetrevlig häst som hoppar jättehopp, aldrig vägrar, hoppar det mesta, bjuder trevligt och allt du kan tänka dig utav en helt...
Svar
17
· Visningar
3 749
Senast: ZätaHå
·
C
Hoppning Sitter och funderar hur jag skall lägga upp träningen för mej och min pålle nu när han är ordentligt igångsatt efter sommaren. Då...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Splittan
·
S
Hoppning Hur viktigt tycker ni att det är? Brukar ni travhoppa under hoppträningen? På lektionen senast så trillade jag av på ett 50-cm...
2
Svar
26
· Visningar
3 187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka