Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Hoppning Hejsan! Ja ska ut på lokal tävling i morgon.. nervis :P men de t ska bli kul ;) Jag har en svart jacka som ja tänkte rida i och har hört...
Svar
2
· Visningar
687
Hoppning Om ni var tvugna att debutera en klass nu (bortse från allt) vilken skulle det bli då? Mitt ex: 1,30 (har tävlat 1,20) Nå?
2
Svar
30
· Visningar
2 130
Senast: RaisedFist
·
M
Hoppning Nu vill jag se fler filmer när ni hoppar med eran häst/hästen löshoppar! :bump:
Svar
7
· Visningar
1 461
Senast: Muffins
·
Hoppning Hjälp! Vilken är vanlig klass och vilken är ung ponny?? Avdelning A eller B?? Tacksam för svar!
Svar
3
· Visningar
725
Senast: mathil
·
Hoppning När ni ska köpa hopphäst. 1) Hos den ridna hästen 2) Hos unghästen
Svar
5
· Visningar
828
Senast: fejko
·
X
Hoppning Hej! Någon som vet hur det gick med sonyericsson? JAg har letat men inte hittat något och det är ju nästan en månad sedan det skulle...
Svar
12
· Visningar
973
Senast: EmelieR
·
A
Hoppning Har någon gång sett ritningar på cavalleti stöd som var enkla i konstruktionen och som man kunde ställa på olika sätt för att få olika...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: Hogstorp
·
I
Hoppning Någon som har koll på klassindelningen i tyskland? Vad motsvarar detta-. Springprf. Kl. M LK 1,2,3 (LK 3)
Svar
3
· Visningar
2 476
Senast: Cyllene
·
K
Hoppning Hej har böjat att löshoppa min dam. Har alldrig gjort något sådant med henne förut och hon är nu 12år. Vi fick inte riktigt bra...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: flugskit
·
Hoppning Någon här som hoppar sin häst med svanskappa???? Min häst är högre bak (ryggen sluttar mot manken) & jag har alltid haft problem med...
Svar
5
· Visningar
1 219
Senast: bapro
·
Hoppning Är anmäld till en tävling imorgon, det är både ponny och häst för juniorer och häst"kategorin" är inte fulltalig för att kunna vara en...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: starcraft
·
E
Hoppning Har ett fullblodsto som jag haft i 11 månader nu,hon e jätte duktig på träningar,hoppar allt,lyssnar på mig,stannar ALDRIG och e hur fin...
Svar
16
· Visningar
1 330
Senast: bapro
·
Hoppning Hej, en snabb fråga till de med erfarenhet av hoppträning och -tävling. Har en 10-årig valack som de senaste åren ej ej blivit riden...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Mysantika
·
V
Hoppning Har nästan aldrig sett någon skillnad på en amerikansk ryttare. Samma ridbyxor, samma kavaj, håret uppsatt likadant under hjälmen...
Svar
6
· Visningar
1 462
Senast: XenaStina
·
Hoppning Kolla in sidorna 50-51 i nya ridsport!!! Jätteintressant läsning...extriör kontra ridbarhet kontra hoppförmåga....
Svar
9
· Visningar
1 090
Senast: fio.
·
W
Hoppning Första gången jag lägger ut bilder på min häst här.. :) Lägger ut dem från en hemsida så man kan bläddra sig fram, har tyvärr inga...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: wickedman
·
S
Hoppning höstens första tävling för min del, tog mej tillsammans med mitt d-ponnysto runt en clear round på 40-50cm stolt som satan :D dessutom...
Svar
8
· Visningar
689
Senast: Lollan
·
M
Hoppning Nån som kan lista ut ungefär hur lång tid en klass på 18+3 starter kan ta? Det är en 1m inomhus. Behöver räkna ut när vi behöver vara på...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Magdalena
·
H
Hoppning Hur sent får man efteranmäla sig till en klass??
Svar
5
· Visningar
915
Senast: map
·
Hoppning Om man har fått i hopp ex 45 p 2004 och man har fått i hopp Ex 14 p 2005 Min fråga är: Räknas poängen i hopp från olika år? Hur...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Ylva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?