Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hej.. jag har tänkt att jag ska löshoppa min häst lite hemma, inhägnade en del av en padock i dag, men hur ska hindrerna vara?? alltså...
Svar
6
· Visningar
824
Senast: jea78
·
H
Hoppning Jag är ganska ny på det här med hoppning och har bara hoppat i ca 1 år och tävlar i de lägsta klasserna med min häst. Det verkar vara...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 691
Senast: bapro
·
B
Hoppning Jag håller på med ett arbete i skolan, bl.a. om hur den ultimata hopphästen ska vara byggd. Därför undrar jag nu, hur ska en bra...
Svar
6
· Visningar
1 210
Senast: _HANNI_
·
V
Hoppning Blev helt chockad när jag hörde det! Det bästa är att Rodrigo kallar Royne Z. för "amatör" på sin hemsida. :rofl: Hur tror ni att...
Svar
13
· Visningar
1 472
D
Hoppning Ska ha hoppträning i helgen. I morgon tänkte jag ha lite gymnastikhoppning med studs och lite sånt och på söndag sla jag hoppa en bana...
Svar
3
· Visningar
1 394
Senast: BeastieBabe
·
N
Hoppning Blir man utesluten om man har det i hoppningen? Jag har alltid det, eftersom mina stigläder är för långa annars. Min kompis tävlar...
Svar
9
· Visningar
1 100
F
Hoppning jag har en travare som älskar att hoppa . hon hoppar 1.20 i trav och är 1.56. är det någon som kan ge mig några tipps om hur jag ska...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Fancy Flower
·
F
Hoppning Hur långt ska det vara mellan hinderna när man hoppar studs? Kan inte komma i håg det...
Svar
6
· Visningar
797
Hoppning Ska tävla KM i helgen och klassen är en LD på stor häst och så långt är allt bra men jag fattar inte bedömning, två faser A:0/A:0...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Bison
·
L
Hoppning Gäller samma uppklassningspoäng i lagklasser också? T.ex. jag är uppklassad från LC, men får jag tävla i Div II lag då?
Svar
1
· Visningar
721
Senast: starcraft
·
L
Hoppning Någon som ska dit och titta? Jag ska dit som hästskötare, om ni ska dit, så kanske vi ses på lördan eller söndan:)
Svar
15
· Visningar
1 283
Senast: Ellivuod
·
S
Hoppning Jag undrar om någon har några tips på vad man kan träna en liten ryttare med när hon nu ska upp ett steg till sin nya ponny och börja...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: älgen
·
Hoppning Ja hur kom ni över rädslan? Jag har haft min häst i 1½ år och nu vet jag att jag kan lita på honom och känner mig trygg med honom. Har...
2
Svar
31
· Visningar
2 184
S
Hoppning Hej, jag ska tävla en tävling som går i La och är bedömning a1:b, vad är det? Tacksam för svar! MVH :confused:
Svar
4
· Visningar
809
Senast: Ylva
·
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Kung Bob
·
Hoppning Är det någon här på buke som använder ett jaktkandar när ni hoppar? Har funderat på att prova detta bett när jag hoppar min häst...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Jag vet inte vad mitt problem är jag behöver hjälp. Jag ska försöka föklara problemet så gott det går i af. Jag började en period med...
2
Svar
23
· Visningar
1 872
Senast: Jochanda
·
D
Hoppning Jag har ett sv. halvblod och som älskar att hoppa. MEN enligt veterinären har han för svaga kotor för att kunna hoppa. Veterinären har...
Svar
6
· Visningar
1 847
Senast: cirkus
·
Hoppning som projekt i kursen Projekt och Företagande har min grupp (på 7 personer) valt att anordna en hopptävling eftersom vi ska hålla till i...
Svar
3
· Visningar
1 845
Senast: nocke
·
F
Hoppning Måste jag starta avd. B om jag har en 6-åring som aldrig tidigare är startad en "riktig" hopptävling. Bara CR. Vad krävs isf. för att...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Ylva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?