Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Har någon bättre koll på vad som gäller! Om jag tävlar en ponny bland stora hästar får den sen(när den bytt ägare) tävla som ponny...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Ylva
·
S
Hoppning Vem tycker ni är Bästa Bponny ryttare, bästa Bponny å bästa bponny ekipage?? :banana: Bästa Cponny ryttare, bästa Cponny å...
Svar
5
· Visningar
1 399
Senast: svea08_
·
S
Hoppning tidigare när jag skulle hoppa rusade min häst före och efter hindren så min ridlärare föreslog att man hoppar ett mindre hinder och gör...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Hot_N_Tot
·
C
Hoppning Har funderingar på att bygga egna hinderstöd, men vet inte riktigt hur jag ska bete mig... är det någon som har tips?
Svar
7
· Visningar
2 417
Senast: Stopek
·
W
Hoppning Hur rider ni era hästar under en vecka?Alltså ni som tävlar hoppning. Snälla sätt upp ett bra schema för en hopphäst! Så man får med...
Svar
15
· Visningar
1 206
Senast: Sprang/Dressur rytter
·
J
Hoppning Om jag är 19 år får jag tävla D ponny i storhästklass då? :confused:
Svar
3
· Visningar
948
Senast: starcraft
·
G
Hoppning Hojhoj, nu skulle jag vilja att vi skapade en ny bildtråd :) Ni ska få stolt visa upp era hopphästar in action :D Skulle vara kul...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Granz
·
R
Hoppning Hur många av er rider på hävstångsbett (tänker främst på pessoa)? Och rider ni på det även när ni inte hoppar?
2
Svar
21
· Visningar
1 795
Senast: Olinda
·
T
Hoppning Jag å en kompis har tänkt att vi ska börja tävla i hoppning snart... Finns det inte några roliga träningsformer, istället för att typ...
Svar
5
· Visningar
1 554
Senast: Trotting_horse
·
R
Hoppning hejsan. allt är en lång historia, men får lov att göar den så kort som möjligt. jag fick hem min häst i september förra året, då var...
Svar
12
· Visningar
1 481
Senast: flugskit
·
Hoppning Nyss hemkommen från hopptävling har jag en fråga, varför byter man bakbensskydd innan man rider in på banan? såg flera stycken som...
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: svea08_
·
Hoppning Undrar vilket bett är bäst att ha på en hingst med känslig mun? Ska börja hoppträna honom och så undrar jag om det är vissa krav på...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: gylle
·
M
Hoppning Undrar om någon kan ge oss ett råd ang våran 6 åriga d ponny, på träningar och här hemma hoppar han som ingenting 1 meters banor men...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: maria_b
·
N
Hoppning Vet någon om de finns några specielle Reg eller Nat meeting nu inomhus Med Lb La klasser ?
Svar
3
· Visningar
697
Senast: SanchoPancho
·
M
Hoppning Är det fri betsling för häst på hopptävlingar? :confused:
Svar
2
· Visningar
777
Senast: starcraft
·
W
Hoppning Vad använder ni för bett på era ponnyer/hästar när ni tränar/tävlar hoppning??? Och varför använder ni just det bettet???
2 3
Svar
42
· Visningar
2 883
Senast: MaddeO
·
Hoppning Är det någon här som vet om man måste ha gröntkort för att tävla i hoppning på lokal nivå??
Svar
5
· Visningar
970
Senast: Oktober
·
M
Hoppning Har en bild på min kära syster när hon tävlar "sin" häst! Vad tycker ni om hästen? Min syrra vet redan att hon måste lugna sig i...
Svar
17
· Visningar
1 351
Senast: CeciliaHeikne
·
C
Hoppning Vill se lite vad ni tror om den här hästen. Vilka svårigheter/lättheter med denna kroppsuppbygnad. Vad ger fördelar nakdelar, Är det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 811
Senast: Saturnus*
·
W
Hoppning Jag ska nu på lördag tävla på gräs för första gången. Men när ska jag sätt på broddarna? Är det när jag har lastat ur eller är det när...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Cyllene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka