Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Undrar hur det funkar med gröna kortet. Vilka regler det gäller osv. Har ridit i många år men de sista fyra fem åren så har jag inte...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: Splittan
·
P
Hoppning hur långt skall det vara mellan hindrena för en D-ponny om man skall hoppa stutts?
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: maria_b
·
S
Hoppning Har köpt en ny häst som har ett beteende som är nytt för mig. Just hans framåtanda var orsaken till köpet och det har ännu inte gått mer...
Svar
12
· Visningar
1 156
Senast: Russe
·
E
Hoppning Blir det inget sånt i år?
Svar
2
· Visningar
948
Senast: _Jensan_
·
H
Hoppning Ska tävla i höst på ponny på lokal nivå. :) Måste man ha kavaj på sig på lokala tävlingar? Måste man ha ridstövlar, kan man inte ha...
Svar
17
· Visningar
1 211
Senast: Splittan
·
E
Hoppning Jag har haft min häst i nu tio månader och hon blir bättre och bättre med tittigheten,i början gick hon inte ens nära ett hinder som såg...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Linjoh
·
N
Hoppning Vet någon vad alla tävlingsklasser på irland för ponny motsvarar i Sverige? T ex CD ABC AB BC A Grand prix , speed ? ...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Nagenau
·
B
Hoppning Vet någon var man kan hitta gamla EM- resultat? Typ fem år gamla??
Svar
7
· Visningar
1 401
Senast: benjamin
·
H
Hoppning Någon som vet vem han är? Jag träffade honom i falsterbo och han är en engelsk ryttare. Nu har han ringt och vill ha hästar vissade...
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: hästL
·
K
Hoppning skulle vilja se litte bilder när ni hoppar.... :bump:
3 4 5
Svar
85
· Visningar
10 498
Senast: kkaarriinn
·
A
Hoppning Vad krävs det för att kvala upp sig till msv på ponny? :bow:
2
Svar
22
· Visningar
1 824
Senast: Arsozah
·
R
Hoppning Jag tänkte hoppa i morgon och bygga en liten hoppbana med några hinder, lite titthinder tänkte jag. Men det finns bara omålade bommar i...
Svar
13
· Visningar
1 866
Senast: Real_Life
·
M
Hoppning Så till det alltid lika relevanta problemet. Jag och en kompis är lite oense ang. gällande klädsel för hopptävling! I TR står klart och...
Svar
6
· Visningar
959
Senast: Malle Palle
·
L
Hoppning Hejsan! Nu behöver jag råd & tips om just hoppning. Jag brukar ha problem med sitsen, Samma sak för min kompis studsar efter hindret :/...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Melle
·
A
Hoppning hur gammal måste en häst vara för att tävla första unghäst klassen i hoppning? Och när kan man tävla första klassen som inte klassas...
Svar
10
· Visningar
1 139
Senast: Minelli
·
M
Hoppning Min häst blir jätte upp strässad då hon kommer inn på barnan.. MEn på träningar hoppar hon allt å med förra ägarna hoppade hon på...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: __miiiaa__
·
Hoppning Förut (när hindren var lägre och hästen var yngre ;)) gav jag alltid för mkt eftergift, så då har jag tränat på att ge lagom. Men nu har...
Svar
4
· Visningar
1 225
Senast: _Peplis_
·
Hoppning Kom att tänka på en sak igår... I förgår reds min häst rätt så hårt, hoppade. Och igår skulle jag "jogga" henne som alltid dagen efter...
Svar
5
· Visningar
1 424
Senast: MaddeO
·
W
Hoppning I går när jag tävlade var det 7,5 m i en komenation(stavas) hur många galopp språng är det? Vissa tog två och visa ett. Det var 120cm...
Svar
11
· Visningar
1 254
Senast: trazel
·
C
Hoppning NU behöver jag lite inspiration för min hoppträning i dagarna.. har ni några bra ban skisser att tillgå? Nån bra skiss med enkla...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka