Behöver svar snabbt

Sv: Behöver svar snabbt

trazel skrev:
Poängen följer inte alltid ekipaget.

Kvalpoäng följer ENDAST ekipaget. Uppklassningspoäng följer PONNYN utom i 2 fall, lektionsponny och vid syskon som tävlar samma ponny då det följer ekipaget.

Tilllägg till alla svar!
När du rider en felfri grundhoppning i LA så ska du gå till sekritariatet be att få ett intyg (de skriver ut sådana intyg till dig)! Och när jag blev placerad i LA så bad jag få en utskrift av resultat listan, numera så hamnar mkt av resultatet på nätet, så då kan man själva skriva ut det.
Då har du koll på hur många felfria runder du har ridit eller hur många poäng du har, samt BEVIS när du väl har kvalat!

Splittan skrev:
Tilllägg till alla svar!
När du rider en felfri grundhoppning i LA så ska du gå till sekritariatet be att få ett intyg (de skriver ut sådana intyg till dig)! Och när jag blev placerad i LA så bad jag få en utskrift av resultat listan, numera så hamnar mkt av resultatet på nätet, så då kan man själva skriva ut det.
Då har du koll på hur många felfria runder du har ridit eller hur många poäng du har, samt BEVIS när du väl har kvalat!
WOHO vad bra då ska jag göra det nästa gång :idea: :banana:

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Snurrfia
·
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 938
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Svar
3
· Visningar
777
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 980
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?