Tvugna att debutera?

Sv: Tvugna att debutera?

hmm kan inte jag svara på överhuvud taget :p
Jag tävlar ju LD,LC med min 4åriga ponny, och han får inte tävla mer än LC som 4åring, så där kan jag ju inte debutera nåt nytt.
fälttävlan får vi inte debutera förräns nästa år.
får väl bli dressyr då :p haha

med förra hästen skulle vi debuterat LA i år.

fio. skrev:
Vaddå eller?? Vet du inte om du har startat 135??
Precis hehe....nä men 135 finns ju inte precis överallt iaf inte i sthlm....så isf skulle det ju bli 140. (jag har alltså inte ridit 135)

Om jag fortfarande ridit ponnyn skulle det blir MsvB (vilket vi inte var kvalade till så).

på storhästen är det väl 1,10. Men jag vettesjutton, för tillfället skulle jag nog hellre låta bli att tävla än att debutera 1,10. :p

150 om man ska räkna 10cm regeln, annars 145.

Hade jag haft kvar ponnyn skulle det blivit Msv B i år (I o för sig svårt om man inte kvalat)

Liknande trådar

Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 229
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under det pågående League of Nations-meetinget i Ocala, USA, är det inte ritterna från världens bästa ryttare som har blivit virala. I...
Svar
2
· Visningar
340
Senast: Nobody
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fyra år sedan diagnostiserades Sanna Frödins ena häst med en cysta i bakbenet. Prognosen som ridhäst var osäker, men i dag har han...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka