Sv: Otroligt!

hehe ojdå! hur lyckas man sitta kvar?! :o
kan man inte få veta vem de e!! ;)

alltså med professionell menar jag att han arbetar med hästar-- hur han nu bär sig åt för att få det och gå runt för hästarna börjar stanna efter ett par månader... Men han befinner sig väl på regional nivå typ...

Jag tror att han är riiiiiktigt rädd för att peta ner hindret med foten och på detta sett hindrar det =) Eller ´vad tror ni??

Hahaa... shiit undrar om man ska testa den där tekniken. :smirk: nää inte kanske..

men kan man inte få veta vem det är??

HAHA de ser ut som han försöker mana på sej själv genom att peta sporren i rumpan !!! :eek: :rofl: :rofl:

Det finns en kvinnlig ryttare som på 60- och 70-talet red på detta vis - på världscupnivå.
Jag har sett bilder på det i en hoppbok (tror det var en av george morris), endas skillnaden var att bilden var från när hon hoppade en 1,60-bana. :D

olgaklara skrev:
Ser ju ut som Kevin Bacon

nä han hade ju benen rätt ut inte uppåt väl hmm. Kan ju berätta att han jobbar som alternativare i Tyskland nu bla i det dressyrstallet som jag brukar vara på :)

Åhhhh, han och Chichester och den där andra lilla hästen han hade (Jet????), snacka om samarbete med hästarna! Det var något sevärt och då menar jag inte bara att skratta åt.

(Däremot var det inte lika trevlig när han återkom med en "vanlig klumpeduns" till hopphäst!)

Nostalgitripp ;)

Ett annat sätt är väl att ta av sig sporrarna, om man är så rädd för att peta hästen över hindret :idea: ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 169
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 639
Senast: Cambrie
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2