Ang ändrade kvalregler !

Sv: Ang ändrade kvalregler !

Nu är jag riktigt virrig som raderar min egna inlägg, inte riktigt meningen, skulle bar ta bort ett par till som kommit till medan jag raderade de andra.

Vilken tur att Timsetim svarat på det så att jag inte behöver skriva om det.

Sv: Ang ändrade kvalregler !

Tulip skrev:
Nu är jag riktigt virrig som raderar min egna inlägg, inte riktigt meningen, skulle bar ta bort ett par till som kommit till medan jag raderade de andra.

Vilken tur att Timsetim svarat på det så att jag inte behöver skriva om det.

tack,äntligen!!! :bow: men det är rätt intressant oxå att läsa hur olika två hästar kan tolkas av två kunniga människor...

Liknande trådar

Tjatter ”En gång för länge sedan fanns det en liten flicka, som alla tyckte mycket om, men mest av alla hennes mormor. Hon skulle kunna ge detta...
27 28 29
Svar
567
· Visningar
18 958
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har akne. Det började med vanliga "pubertetsfinnar" i 11-12-årsåldern, som höll i sig genom högstadiet och upp i gymnasiet...
2
Svar
24
· Visningar
2 993
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 531
Senast: Kirie
·
Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka