Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Hoppning Nicklas Parmler hoppade idag 2.15 m med Quidos och slog Peter Eriksson gamla rekord på 2.10! De hoppade ett riktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 189
Senast: Ek3n
·
G
Hoppning Någon som ska rida i något lag i år? Förhoppningsvis blir det Div 1 för min del :)
2
Svar
23
· Visningar
1 876
Senast: castle_bar
·
J
Hoppning förut älskade jag att hoppa. har hoppat en meter och tyckt det var jätte roligt. men nu har jag blivit osäker :crazy: jag vet inte vad...
Svar
8
· Visningar
3 254
Senast: Mystix
·
R
Hoppning Är det någon som har koll på avstånd för ponnyer också och inte bara hästar? Har en islandshäst storlek c-ponny som jag hoppar med en...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: Granz
·
M
Hoppning Hej på dej du! Har du nåt kul tips på hur man gör hoppningen roligare? Jag tycker ju att det är kul i sig självt men på t ex...
Svar
6
· Visningar
790
Senast: karatefisken
·
B
Hoppning eftersom vi har slarvat bort passet till vår ponny och har ansökt om nytt men inte fått det så undrar jag hur det är. Måste man ha med...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: Badtz Maru
·
Hoppning Kan inte hoppa nånting med hästen men vill gärna hitta på någon rolig bomövning ev.litet skutt nu i veckan men är tom på idéer! Känns...
Svar
9
· Visningar
1 672
Senast: Vår_Vinter
·
R
Hoppning hejsan :) ska äntligen bygga paddock i vår! skulle vara kul om ni skrev och berättade om hur ni gjorde, men underlag osv. vill få de...
Svar
1
· Visningar
1 003
Senast: Vår_Vinter
·
S
Hoppning Undrar om det är någon som vet om man får tävla med pelhambett på ponny? Även isf om man kan ha sådant med äppelsmak eller inte? Och om...
Svar
5
· Visningar
726
Senast: Singapore Sling
·
Hoppning hur gammal måste en ponny vara för att vara me i en unghästklass???? hur höga e hinderna?????? tacksam för svar...:rofl: :bump:
Svar
13
· Visningar
967
Senast: Mystix
·
P
Hoppning Hur ska en hopphästs exteriör vara för att den ska vara bra i hoppning? Typ mankhöjden, halsen och benen? Finns det något speciellt som...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: persika
·
S
Hoppning Jag skulle bli väldigt tacksam om någon ville kommentera min hoppning:crazy: Jag har varit väldigt osäker förut och mest koncentrerat...
Svar
14
· Visningar
1 030
Senast: _breeze_
·
S
Hoppning Man får ju inte tävla ponny om man är 18 fyllda, men finns det något undantag vad gäller den regeln? Är det så att man kan tävla ponnyn...
Svar
16
· Visningar
1 088
Senast: Tulip
·
Hoppning Året börjar närma sig sitt slut och jag är nyfiken på hur det gått för alla bukefalister ute på hoppbanorna ;) Vilket var ditt mål med...
2
Svar
35
· Visningar
2 059
Senast: castle_bar
·
G
Hoppning ......... Nu vill jag se hemmagjorda hinder(stöd), skriv gärna hur ni gjort dom om man inte ser exakt på bilden ;) Vet att det finns en...
Svar
6
· Visningar
976
Senast: Granz
·
S
Hoppning Eftersom jag inte har de nya TR ännu så måste jag få kolla med nån som har nya Hopp-TR. Har man även där bestämt att fr o m 1/1 2006...
Svar
18
· Visningar
1 456
Senast: benjamin
·
Hoppning Fy vad kul! Hoppas verkligen att Hassmann kommer upp i topp igen med hjälp av henne...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 734
Senast: Husmusen
·
M
Hoppning * ska stå Gratis * om man fyller i licens pappret på nätet kostar det pengar då ? är ny i detta :P:smirk: :angel:
Svar
2
· Visningar
667
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Har nu köpt väldens underbaraste lilla häst som älskar att hoppa, problemet är att jag själv har blivit lite feg för att hoppa sedan jag...
Svar
1
· Visningar
965
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Disskuterade med min tränare idag ang. användningen av spöt. Hon berättade att det ändras regler nu tills 1 januari om att man bara får...
Svar
15
· Visningar
2 591
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka