Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Vill ha lite tips på bom och lyfta på benen övningar. Har en väldigt framåt häst som jag vill ska tänka till lite och inte rusa igenom...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: pysen13
·
P
Hoppning Hej! Skulle bli väldigt glad om någon kunde svara på om jag får tävla reg hoppning med min ponny på Kineton nosgrimman ??
Svar
3
· Visningar
1 178
Senast: PrinceFair
·
I
Hoppning Har haft diskussioner om vad det krävs för papper på häst och ryttare när man startar Elit tävlingar i sverige. Om man måste ha FEI...
Svar
3
· Visningar
896
·
I
Hoppning Vad gäller uppklassning för häst i hoppning? Disk uppstod i klubben om detta. Jag har letat i TR men hittar bara för ponny och något...
Svar
7
· Visningar
1 589
·
Hoppning Hejsan! :) Jag är en tjej som tävlar på lite högre höjder som LA LB men har nu skaffat ny polle än min B-ponny ja har nämligen skaffat...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: Pearlow
·
S
Hoppning Nu kom jag till hoppforumet för o ställa en fråga; sliter det mkt på hästarna om man börjar hoppa en äldre häst som inte hoppat på...
Svar
13
· Visningar
3 653
Hoppning På ridsport kan man ju söka resultat/ranking för hästar i Sverige. Finns det nån liknande sida där t.ex. jag kan söka på min pålles...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: minty
·
E
Hoppning Hejsan. Nu är det så att jag verkligen vill börja tävla, efter min första tävling förrförra veckan blev jag jättesugen. Men om man ska...
Svar
6
· Visningar
806
·
M
Hoppning Hur länge får man tävla en ponny i hoppning? Jag vet att det e olika för olika stora ponnyer. Men det skulle va bra å veta om man skulle...
Svar
9
· Visningar
1 594
Senast: Rebecca_R
·
Hoppning om ponnyn har licens, är det klart då, man måste inte betala in den varje år?
Svar
1
· Visningar
1 185
Senast: Rebecca_R
·
M
Hoppning Har tävlat sedan jag var ganska liten och aldrig ridit fel.. Men de två senaste tävlingarna (typ i höstas) red jag fel i ALLA kategorier...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Notorius
·
Hoppning får man bara ha ett vanligt tvådelat bett när man tävlar ugnhäst klasser för ponnys....om inte vilka bett får man ha eller kvittar det....
Svar
4
· Visningar
798
·
H
Hoppning jag har en ponny som är väldigt på mot hinderna men när det blir om hoppning så tar hon jätte snäva svängar jag är lite rädd om man kan...
Svar
10
· Visningar
1 081
Senast: horse_lover
·
S
Hoppning hejsan!! Jag rä bara lite nyfiken på om det finns någon som har en häst som hoppar långt och ganska tidigt på hindret även fast det...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: TIGERgirl_87
·
Hoppning Jag har en unghäst som jag skulle vilja hopptävla lite med när distans säsongen är över för hans del. Så jag skulle vilja veta om det...
Svar
12
· Visningar
1 167
Hoppning Hur funkar det här med uppklassning och ryttarbyte på B-ponnynivå? Om man har ett barn som tävlar ponnyn i hoppning och ett annat som...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: starcraft
·
Hoppning Hejsan! Tror det är första gången jag yttrar mig på hoppforumet, därför blir det en fråga också.. ;) Skall förhoppningsvis vara...
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: moonlightgarden
·
S
Hoppning Heejsan! Jag skuölle vilja ha lite tips om hoppträning! Jag har oftats ganska svårt att komma på vad jag ska göra! så dte vorre jätte...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: modzan
·
M
Hoppning Nu har jag varit hopprädd hur länge som helst och jag är så less. Jag kan hoppa hinder på 20-30 cm men då är jag riktigt rädd och...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Hot Shot
·
W
Hoppning Min lilla häst som jag har fött upp själv ska hoppa pay and ride. Har tänkt att starta 1.10 med henne. Hoppas att det kommer att gå...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: rostad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka