Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Hoppning Hejsan. Jag har en liten mini-dröm om att börja tävla på riktigt eller vad man ska säga. Jag har alltid velat tävla, men varit för feg...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: MissCrazy
·
E
Hoppning Ska snart försöka ta mig ut på lote clear rounder med min häst. Vad ska man tänka på första gångerna man startar. Första gången för...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Reebok
·
Hoppning Vad och vilka klasser får man rida med en 4 åring?
Svar
15
· Visningar
1 311
Senast: Rebecca_R
·
L
Hoppning Hej. Det här är mitt andra inlägg här, inte så insatt. Vet inte heller om det här är rätt forum eftersom det är Hoppning, men det känns...
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: LitenSnigel
·
Hoppning Har en god vän med en dotter på ridskola. Hon är väldigt duktig i alla grenar. Tävlar Lb på ridskoleponnyerna När jag tittat på deras...
2
Svar
29
· Visningar
6 304
Senast: Lina_
·
H
Hoppning heej!:bump: jag vill löshoppa min ponny men vet inte hur högt jag ska börja med? :confused: min ponny är en c-ponny! Jag tävlar...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: horse_lover
·
Hoppning Kan noen forklare hva de tyske klassene betyr? E A L M S ????? Ser nemlig på en hest som går M og vorgestellt S.... Takk...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Haffe
·
1
Hoppning Hur långt har ni kommit med era cortus avkommor?
Svar
1
· Visningar
783
Senast: PrinceFair
·
W
Hoppning hej alla.. en fråga.. kollat lite på hästanonnser å så står det tex. tävlad upp till 115cm med plac. vad menas med detta? i vilket...
Svar
4
· Visningar
1 198
Senast: Qyenn97
·
O
Hoppning Nu måste jag ju bara fråga en sak som jag funderat på ett tag, vad menar man igentligen med scope?
Svar
7
· Visningar
6 656
Senast: Cockney
·
Hoppning Jag har anmält mig och min pålle till en clearround i februari. Vi har pga årstiden inte kunnat hoppträna så mycket för vi har bara en...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Mabuse
·
W
Hoppning När man söker efter resultat på tyska hopptävlingar står det antingen Kl.S*, Kl.S**, Kl.S*** elller Kl.M, Kl.L mm Hur vet jag vilken...
Svar
6
· Visningar
2 241
Senast: 150klubben
·
I
Hoppning Det är som så att jag har bytt häst från ett fullblod till ett halvblod :-) Och jag har bara haft han i ett par veckor och nu i helgen...
Svar
5
· Visningar
877
A
Hoppning Vad tycker ni är viktigt när ni hoppar bana? Vad är det främsta ni tänker på? Osv.
2
Svar
28
· Visningar
2 371
Senast: Ramona
·
Hoppning jag ska tävla i helgen... och jag var fånig och anmälde mid till LD och L:C... vanliga fall L:C och L:B MEN innan vi tog vinter vilan...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: Ramona
·
S
Hoppning Vad tycker ni är roligast att rida (tävla) ponny lr häst?? Vilken är det tuffast konkurans i? Lägg gärna in bilder på era hästar
2
Svar
39
· Visningar
1 888
Senast: Wiiie
·
Hoppning Någon annan än jag som tränat och satsat allt pengar och tid i massor för att komma framåt med sin häst och faktist utvecklas men får...
Svar
7
· Visningar
955
Senast: Atlanta
·
Hoppning Ännu en bra häst såldutomlands. Finns de inga unga duktiga ryttare som kan köpa dessa hästar i sverige ?? Står iaf på aftonbladets...
2
Svar
21
· Visningar
1 732
Senast: fnorr
·
E
Hoppning Har ett litet problem, när hästen hoppar av så hamnar jag i bakvikt/bakåttyngd. Skulle behöva lite tips och råd med detta, någon som har...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Emelie3
·
Hoppning Min häst landar ibland i fel galopp efter hindren och när jag försöker byta blir det ofta till korsgalopp. Är det någon som har haft...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård