Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning jag har haft min c-ponny i 1 år snart! jag har tävlat 70-80cm men jag har vart räd men vet att min ponny klarar det bara om jag kommer...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: ~amanda~
·
Hoppning JAg är en 14 tös som ridit länge och vill börja tävla.. Men jag ha ringen egen häst..Hur har ni andra gjort när ni börjat tävlat?? HAr...
2
Svar
32
· Visningar
2 502
Senast: hoppryttare_Miró
·
Hoppning Måste man som junior kvala till 1.30? Vet icke vart våran TR befinner sig.. Mycket tacksam för svar! :)
2
Svar
20
· Visningar
1 775
Senast: PrinceFair
·
H
Hoppning Hej jag undrar om det är så att men får tävla med youngriders när man fyllt 16år eller får men tävla youngriders när men är 15år också...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: Idasagare
·
Hoppning Jag e 16 och har en B-Ponny som jag skulle vilja tävla i hoppning, går det? Vet att det är en åldersgräns på 13 år men går det "klassa...
2
Svar
32
· Visningar
3 000
Senast: Freja_
·
Hoppning Har lite tråkigt just nu, inget att göra så tänkte att jag kan ju ställa lite frågor som jag undrat över i dag... Finns det några...
Svar
7
· Visningar
743
Senast: Sorbe
·
M
Hoppning Hur gör man för att kvala till fyraårs-championatet?
Svar
3
· Visningar
868
Senast: ia_
·
A
Hoppning vad ska man göra för övningar med en häst som hoppar av alldels för tidigt? jag har jätte dåligt öga, och hästen med!! vi löshoppade i...
Svar
15
· Visningar
3 419
Senast: Sorbe
·
H
Hoppning hej jag och min häst hopptävlar väldigt mkt, jag älskar det! Han tar sig runt hur bra som helst bjuder på hindert, Hoppar högt över...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: _Sanna_
·
M
Hoppning Min ponny bockar alltid när jag hoppar henne. Inte barbacka men med sadeln på! Först trodde vi att sadeln inte satt bra, vi kollade upp...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: Matilda94_
·
J
Hoppning Får man lov att tävla med geal seat-saver i ponnyhoppning lokalt? Jag har väldigt problem med mitt rygg (men även sittbener som skaver...
Svar
5
· Visningar
1 227
Senast: lundsbo
·
E
Hoppning Hur gör ni? olika längder fram o bak? olika även i de olika hovarna (typ 16 mm ytterst fram o 12 inner fram, 20 resp 16 mm bak)...
Svar
9
· Visningar
1 881
Senast: Långnos
·
N
Hoppning Vilken höjd ligger det på? Jag har letat överallt men kan inte hitta :crazy:
2
Svar
23
· Visningar
1 529
·
Hoppning Bara sitter och funderar lite. Detta är en rent hypotetisk fråga altså. En häst har bra benteknik över hinder men hoppar ofta utan...
2
Svar
36
· Visningar
3 865
·
E
Hoppning Hur vet man om en ryttare är en talang, har naturligt rätt känsla?? :confused: moi
Svar
18
· Visningar
1 574
Senast: Aeternum
·
L
Hoppning Jag kallar det rolighetshopping då jag rider en f.d travare, han är inte hoppad alls och arton år. Jag ska börja hoppa honom så smått...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: lolouice
·
V
Hoppning Inga namn nämda snälla moderatorn låt den stå kvar :( :smirk: Sammanfattar Fnorrs inlägg: Rik snubbe från X-landet vill locka...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: Långnos
·
L
Hoppning jag undrar om en häst/ponny får starta 2 gånger i samma klass, men med 2 olika ryttare??
Svar
8
· Visningar
932
Senast: Mystix
·
R
Hoppning hej hej! hur blir man av med sin hopprädlsa. Jg är rädd för tt hoppa 90 och högre men vill tävla och när jah blir rädd vägrar min...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: superstar
·
W
Hoppning Såg i dressyr forumet att dom hade startat en tråd med bilder på dressyrponnyer så då tänkte jag att vi kunde starta en tråd om hopp...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: __miiiaa__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur