DM juniorer

Sv: DM juniorer

125 juniorer & 135 seniorer I Västmanland:banana:
Oj såg nu att Lollan redan hade svarat för Västmanland

Senast ändrad av en moderator:

I Västergötland är det i alla fall 120 cm för juniorer.. =P Ska försöka vara med i år tror ja.. =)

Jag siktar också på det. Antingen med min egna eller min tränares häst. Tränarens är mer rutinerad så det lutar väl lite åt den kanske :p
Problemet är bara att jag ev ska gå på skola långt bort men då får jag väl åka hem igen för att tävla :)

Här i östergötland är det iaf 1.30 för seniorer och 1.20 för juniorer.. tror detta gäller större delen av landet

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter På söndagen utsågs ett helt gäng svenska mästare då Runsten Equestrian stod värd för Folksam inomhus-SM i hoppning för juniorer, young...
Svar
0
· Visningar
43
Senast: Gunnar
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 231
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 985
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ridsportens världscup i hoppning pågår mellan oktober och februari. SVT sänder de flesta tävlingarna. I vår guide hittar du...
Svar
0
· Visningar
376
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård