Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning När ni ska köpa en hopphäst, vad tittar ni efter? Både allmänt(vad ni tycker man ska titta efter) och vad gillar ni själva för typer av...
Svar
14
· Visningar
2 061
Senast: Panikie
·
S
Hoppning Hur tycker ni att jag sitter?? o hur hästen hoppar det är inte så högt, men komentera gärna:P:bump:
Svar
9
· Visningar
1 257
Senast: soft_sensation
·
Hoppning A0 A0/A A0/A dom här bedömingarna? Är inte så bra på att fatta proppar enu! ny bliven...
Svar
5
· Visningar
1 171
Senast: Esswe
·
A
Hoppning Hur är ett bra sätt att ta hand om hästens ben på efter ett hoppass? Hur gör elitryttarna när de har hoppat t.ex. tror ni? Lindar de...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 295
Senast: IrishDraft
·
A
Hoppning hästen jag rider nu blir gärna lååååång efter att ha hoppat ett hinder, han orkar inte riktigt hålla ihop sin stora kropp ännu men det...
Svar
12
· Visningar
1 057
Senast: Tyson
·
Hoppning Nån som orkar skriva, eller vet vart jag kan hitta alla likheter och olikheter med reglerna, asså, vilka regler som skiljer sig från...
Svar
8
· Visningar
852
Senast: Sorbe
·
M
Hoppning Finns det registrerat någonstans på internet?? Alltså distriktstävlingar.... Jag ville se om jag kunde hitta reslutat på min gamling...
Svar
19
· Visningar
1 406
L
Hoppning Hej! Jag ska nu försöka hoppa in en galoppör och har börjat så smått. Han är dock inte så rädd om benen och lyfter inte...
Svar
9
· Visningar
1 104
Senast: weasel_
·
T
Hoppning Det Värsta med Hopptävling måste vara stressen innan, banan sitter som spik, manen knoppad, kavajen på, anmäld, hästen är uppvärmd...
Svar
14
· Visningar
1 139
Senast: älskarhästar
·
Hoppning Här är det 1 dm is över allt och svinkallt mest hela tiden, så just nu är det vidrigt. :( Sedan en vecka tillbaks har jag satt igång...
2
Svar
34
· Visningar
2 876
Senast: älskarhästar
·
K
Hoppning nu börjar jag få panik. för snart 3 år sen köpte jag min nuvarande häst som är 6 år i år. meningen var att jag skulle tävla men än så...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: karuso_00
·
Svar
30
· Visningar
4 357
Senast: Fjordlover
·
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Wiiie
·
Hoppning Jag skulle vilja ha tips på övningar med bommar och småhinder. Gärna små banor och sånt
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Majjijann
·
S
Hoppning Hej! Jag undrar om någon vet vilka större ponnyhopptävlingar som de flesta riktigt duktiga ryttarna brukar åka på. Mvh
Svar
7
· Visningar
908
Senast: ponnyryttaren
·
G
Hoppning Har någon hört talas om att man höjer 10 cm för privathästar vid KM-hoppning???:confused:
Svar
16
· Visningar
1 251
Senast: LitenSnigel
·
A
Hoppning Hahahha. Jag har anmält mig till ett KM på hemmaklubben. Först en Clearround på 50cm som uppvärming. Sedan är de en Lätt:D som KM...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 186
Senast: Troya
·
Q
Hoppning Hejsan, jag behöver lite goda råd just nu! Jag har precis sålt min ungponny då han är för orutinerad för mig, men nu kommer den stora...
2
Svar
23
· Visningar
1 649
Senast: Qyenn97
·
E
Hoppning Behöver snabbt svar då jag tydligen har tappat bort mitt TR. :( Maxlängd på sporrarna när det gäller hoppning och häst finns det någon...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Jag tycker man ska använda Pulvermanngraven och banken mer vid hoppning, varför används de så sällan? varför bygger man en grav om man...
2
Svar
32
· Visningar
3 059
Senast: Ich
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar