Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Hoppning Hej alla tävlingsmänniskor!:D Har en fråga...vad menas med t.ex Div II,III osv??? :confused: har aldrig riktigt förstått det?? Mycket...
Svar
5
· Visningar
1 411
Senast: Wiiie
·
S
Hoppning :) Hej alla tävlings människor! Vad menas med t.ex Div II,III osv i hoppning???
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Farao
·
Hoppning http://www.hauteecole.ru/en/horse_trade_union.php?sid=57&id=187 En liten påminnelse om att vi ska ta hand om och respektera våra...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
10 227
Senast: Karoliina
·
Hoppning Hur går det nu för er som har 01;0r??! Läste någonstans att 5-åring var allra värst att hålla på med - trotsiga och knöliga på alla sätt...
Svar
14
· Visningar
1 127
Senast: mizz
·
Hoppning Hej. Rider min häst just nu lite på Gramantyglar för att han ska få en stadig och fin form och så att han ska få bättre ork i galoppen...
2
Svar
20
· Visningar
3 122
Senast: Etoile
·
Hoppning Min häst blir 5 nu i vår och är mycket löshoppad. Upp till 130. Tänkte nu börja hoppa lite uppsuttet. Hur börjar ni med en sån häst? Hur...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: gamila
·
Hoppning Hejsan. Jag är väl i grund och botten dressyr ryttare. Har ett halvblodssto. Ska hoppträna ikväll. men jag känner att jag inte kan lita...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: any_one
·
Hoppning Jag har sökt på Bomövningar här på forumet men inte fått upp några bra tips så det vore jättesnällt om ni kunde bidra med en eller två...
Svar
13
· Visningar
6 011
Senast: Heulwen
·
Hoppning Handen på hjärtat ni som tävlar. Hur ofta rider ni över bommar på marken?? Enligt Henk Nooren (hur det nu stavas vet jag inte)...
Svar
8
· Visningar
1 392
Senast: trazel
·
C
Hoppning Hej! Hur skolar man om en 8:a årig dressyrhäst till en allround häst,? går det att göra den till en hopphäst? Har ni nåra tips om...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: Nicolette
·
H
Hoppning Har en sexåring som jag hopptränat en del med! Från början tyckte hon det var jättekul o hoppa o bjöd o tog själv tag i hinderna...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Häst 2004
·
Hoppning Jag har bara varit ute och tävlat ett fåtal gånger. Jag var på en clearound hoppning i helgen, och det gick helt åt skogen! När jag kom...
Svar
12
· Visningar
1 103
Senast: Panikie
·
B
Hoppning nån som vet nån länk till att söka på importerade hästars tidigare resultat???:confused:
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Elisha
·
Hoppning Hej, har en fråga angående hindermått. Hur grov ska en bom vara? Hur lång ska en bom vara? Hur långt avstånd ska man ha mellan...
Svar
1
· Visningar
881
Senast: Långnos
·
Hoppning Hej! Undrar vad ni som tävlar lokalt har på er? Brukar ni knoppa era hästar eller blir det "för mycket"? Ska ut på första tävlingen på...
2
Svar
20
· Visningar
1 824
Senast: Dexdemonia
·
A
Hoppning Riktar mig till er hopproffs här på buke för lite råd. :) Ska i kväll ha min första hopplektion på flera år ( har varit dressyrare i...
Svar
8
· Visningar
950
Senast: sannaaah
·
S
Hoppning ÄR DET NÅN som vet några blåbärshoppningar/clear rounder i sthlm området nu i vår?? har lite svårt att hitta några. Min unhäst vill få...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Martina_85
·
C
Hoppning heej när ja hoppar min ponny så är han väldigt konstig.. efter varje hinder så skenar han.. va ska jag göra så att han ska ta...
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: *smurfan*
·
S
Hoppning Jag har blivit rädd för att hoppa på min egen häst, som jag hoppat mycket förut. Orsaken är nog främst att om jag blir minsta osäker på...
Svar
16
· Visningar
1 094
Senast: _SunFloWer_
·
Hoppning är det samma priser för ryttarlicenserna detta året som förra året? //Martina
Svar
3
· Visningar
695
Senast: bokslukaren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka