Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Var det någon på buke som var med där?
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: Splittan
·
V
Hoppning Nån som kan hjälpa mig med avstånden mellan skritt & trav bommar för en minishettis? Även avstånden mellan studshinder... :)...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Ylva
·
C
Hoppning Vad är det pinsamaste du har gjort på en tävling ? När ja själv tävlade i hoppning en gång, glömde jag bort banan o började på fel...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 290
Senast: Zara_
·
P
Hoppning Hej ! Jag har inget grönt kort. Har tänkt att ta det snart. Men jag undrar hur det är om det finns några sorts hopp och dressyr...
Svar
7
· Visningar
937
Senast: buuh
·
S
Hoppning Vad har ni för efarenheter av hopphästar ifrån Polen? Och vad har ni för åsikter om Polen som hästland?
Svar
6
· Visningar
1 337
Senast: Nyrelski
·
P
Hoppning Ar det nagon som vet den vanligaste orsaken att en hast ar tung i landningen? Ar det konstruktionsfel hos hasten? Ont? Svag i nagon...
Svar
9
· Visningar
898
Senast: Splittan
·
Hoppning hur länge tävlar man unghästklass på storhäst?
Svar
10
· Visningar
932
Senast: Murray
·
Hoppning Frühmann är killen som vunnit tre WC hoppningar denna omgången -05/-06. Länken...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: Penny_Lane
·
R
Hoppning Antar att det finns mängder av bettrådar men nu behöver jag iaf lite råd. Har sedan jag fick min häst i april endast hoppat på...
2
Svar
29
· Visningar
3 065
Senast: pinkypanther
·
Hoppning Kärt barn har många namn... Det jag är ute efter är såna där plast block som man kan bygga cavaletti och hinder med. Är det någon som...
Svar
3
· Visningar
1 368
Senast: via
·
E
Hoppning Min dotter ska ut och tävla imorgon för första gången. Hennes ponny är lite svår att få igång och frågan är om hon får använda...
Svar
7
· Visningar
1 734
Senast: Picazzo
·
Hoppning vart hittar man dom? måste man gå in på varje ridklubbs hemsida? finns det ingen stans vart man kan hitta dom? det är ju torka här!
2
Svar
24
· Visningar
2 124
I
Hoppning jag har blivit helt vimsig och hittar inte mitt TR... Får jag och lillasystern starta ponnyn i samma klass? alltså får en häst starta 2...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: Långnos
·
G
Hoppning Jag är så dålig på att stå i tvåpunktssits.Jag kan inte hålla balansen.Har ni några bra övningar för att träna balansen och...
Svar
13
· Visningar
4 082
Senast: lilith
·
L
Hoppning Ja, behöver man ha grönt kort för att rida en clear round? Skulle vilja starta i en clear round i sommar men vet inte om någon...
Svar
5
· Visningar
2 423
Senast: Marika
·
Q
Hoppning Var bara tvungen att skriva av mig lite:p Hoppade min nya ponny idag på en pay and jump, och det gick så otroligt bra:love: Har aldrig...
Svar
11
· Visningar
992
Senast: Qyenn97
·
T
Hoppning Hur ska jag fortgå? Igår fick han hoppa 30cm, det första han hoppar i hela sitt liv. Hur ofta är det lagom att hoppa och vad ska jag...
Svar
17
· Visningar
1 375
Senast: Tiggertjejen
·
P
Hoppning Hejsan jag undrar om det är ngn som tävlar nordis i hoppningoch vilken höjd.. gärna bilder också ;)
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: stallnissarna
·
L
Hoppning Vad är det högsta hindret ni har hoppat med en shettis? Själv har jag hoppat 95 cm, å det är ju ganska högt iaf :D
2 3
Svar
40
· Visningar
5 340
Senast: linnsan
·
T
Hoppning Får en ponny tävlas av två ryttare på olika tävlingar om de ej är syskon? Tanken är att en skall rida i SM och en upp till MB nationellt.
Svar
4
· Visningar
917
Senast: svea08_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30