Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Min häst har varit sjuk i ett år och hon har varit riden sen i september-oktober nu och nuuuuu får jag äntligen börja hoppa igen! Vi...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: matjo537
·
S
Hoppning ja, ungefär såhär längesen var det jag tävlade sist...:angel: min unghäst ska starta i sommar/höst på en lokal tävling. visst...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: matjo537
·
P
Hoppning Har någon något tips på var man kan hitta bra tävlingskavajer. Gärna figursydda. Jag vill inte ha ett "tält". :crazy:
Svar
8
· Visningar
961
Senast: GALOPP
·
Hoppning :D:D Har länge länge sagt jag och hästen ska starta första lokala den 25/3.. Nu har jag iaf anmält oss, iiiiih, blev meganervis nu...
Svar
13
· Visningar
1 053
Senast: Koppen
·
M
Hoppning Har precis gått igenom startlistan inför första tävlingen nästa söndag. Jag har ju ett start nummer och min häst har ett nummer. Vad...
Svar
5
· Visningar
831
Senast: Pegija1
·
Q
Hoppning Undrar bara en sak, jag och min kompis diskuterade en sak i stallet, hon sa nämligen att det inte fanns något som hette INTERNATIONELLA...
Svar
16
· Visningar
1 250
Senast: Notorius
·
I
Hoppning Imorgon ska jag hänga med en och titta när hon hoppar clearround, bara en liten klubbtävling. Nu undrar jag: Vad ska JAG ha på mig...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: emelie_r
·
M
Hoppning Måste bara fråga. Visst ska man ha med sig egen nummerlapp till tävling? :crazy:
Svar
7
· Visningar
980
Senast: emelie_r
·
F
Hoppning Har funderat lite på det där med föräldrar som är med sina barn på tävling... ponny som storhäst... varför går de med på all skit de får...
Svar
7
· Visningar
878
Senast: Fullblod
·
L
Hoppning Villket kön har bäst förutsättningar till att bli "något". Valet står mellan vallack och sto. Smaken är ju som bekant som baken men vad...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 874
Senast: clarence_1905
·
C
Hoppning Någon som kan berätta för mig vad det menas där det står ex. LB och sedan ÖPPEN KLASS , Ja menar man måste ju ändå inte kvala :/
Svar
3
· Visningar
727
Senast: gamila
·
S
Hoppning undrar om hästens spänstighet går att träna upp på något sätt? Hur isåfall? Vill också gärna ha tips på "styrketräning", alltså...
Svar
14
· Visningar
1 665
Senast: diabla
·
Q
Hoppning Är det några här som ska rida Div 1 i helgen? Ponny asså:angel: Jag ska:D Säg även vilken klubb ni rider för osv:idea:
Svar
17
· Visningar
1 635
Senast: donttellme
·
M
Hoppning Så...nu har jag anmält mig till både min och marinos första "riktiga" tävling. Det blir 1m i sollentuna den 26 mars. Nu får vi bara...
Svar
10
· Visningar
883
Senast: Martina_85
·
Q
Hoppning Jag har använt ett pessoa på min ponny, då han verkar trivas ganska bra på det enligt mig och min dressyrtränare, men kan ändå inte få...
2
Svar
23
· Visningar
2 609
Senast: älgen
·
Ä
Hoppning hur högt brukar ni börja att tävla efter vintern? altså första tävlingen efter vintern? (skriv gärna hur högt ni hoppade innan...
2
Svar
37
· Visningar
2 234
Senast: kachic
·
Hoppning Hej Jag är ny här på Bukefalos .. (Precis lärt mig att skapa trådar:smirk: ) Jag tar det från början. Min kompis har haft en...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: Tarnin
·
Hoppning Ngn som var med i Allsvenskan Div 3 på ponny idag på Djursholm?
Svar
8
· Visningar
868
Senast: Gilette
·
S
Hoppning Hej en D-ponny som vanligtvis lekande lätt hoppar msv har nu vilat från slutet av augusti till januari ( dvs endast skrittas) i mitten...
Svar
8
· Visningar
891
Senast: Mystix
·
F
Hoppning Ena hästen måste bli starkare i bakbenen, han släpper dem lätt och bara paddlar vilket gör att vi har svårt att få riktigt bra avstamp...
Svar
9
· Visningar
1 274
Senast: Arsozah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka