Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hur många galoppsprång är det tänkt att man ska ta mellan andra och tredje hindret i denna serie? http://www.hippson.se/7286
2
Svar
32
· Visningar
2 261
Senast: foxtrot
·
M
Hoppning Jag passade på att titta lite på framhoppningen inför nationshoppingen i Falsterbo. Såg då att ett flertal av ryttarna skrittade över...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 391
·
C
Hoppning Någon som vet vart man kan hitta det? Vårat avelssto (född och uppvuxen i Sverige) exp. utomlands i ung ålder, och tävlades i Holland...
Svar
7
· Visningar
8 618
Senast: Cronis
·
S
Hoppning Undrar hur reglerna är ang. reklam/sponsring på tävling. Har för mig att det är vissa mått på t.ex. schabrak som gäller. Men har ingen...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: sundance
·
R
Hoppning Jag undrar; Hur nervösa är ni vid en hopptävling? Har aldrig tävlat själv (förutom i en rykttävling, haha) så jag vet ju inte...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 005
Senast: kachic
·
P
Hoppning är det ngn som har ngn erfarenhet av bekbenskydd med tyngder i ? vad ger det för nytta??? en i stallet hade köpt det och sa att hästen...
Svar
14
· Visningar
1 791
·
C
Hoppning Kan man byta sin licens mitt under året ? Exempel jag som nu har lokal-licens och vill tävla regionalt till hösten , kan jag byta licens...
Svar
7
· Visningar
780
·
T
Hoppning Jag ska tävla en LD på lördag, och läste startordningen idag... Det är bara en klass, och en unghästavdelning och en vanlig... Min ponny...
Svar
10
· Visningar
1 421
Senast: Julle
·
Hoppning Hej. Får man linda ett pelham med mjuk eltejp eller dylikt för att få ha det på tävling? Någon annan idé? /j
Svar
14
· Visningar
1 033
Senast: Snuffsan
·
Hoppning Var på internet kan man få info om 4årschampionatet i flyinge? Hittade inget på flyinges hemsida..
Svar
13
· Visningar
4 250
Senast: matjo537
·
F
Hoppning Har lånat ut TR och behöver veta tills på söndag... Får jag rida fram (inte hoppa ett endaste hinder) med gramanen på regional...
Svar
8
· Visningar
1 242
Senast: busungeN
·
J
Hoppning hej jag är medryttare på ett russ som är ca:128 cm i mankhöjd. han har nån "sjukdom" , tror att de heter spatt , på bakbenen , så han...
Svar
1
· Visningar
691
·
I
Hoppning min häst är en liten welshponny undrar hur högt kan dom hoppa? hon är typ 1,37 cm:rofl:
Svar
14
· Visningar
2 247
Senast: Don_93
·
B
Hoppning hej!:p vad tränar ni på när ni hoppar?:rofl:
Svar
10
· Visningar
851
Senast: Cockney
·
C
Hoppning Satt och funderade på en sak... gränsen mellan C- och D-ponny i Sverige går ju vid 140 cm, men 138 utomlands. Om man då har en som är...
Svar
4
· Visningar
1 189
·
B
Hoppning :)Hejsan!:) Hur ofta hoppar ni era hästar och ponnyer? Min ponny har stått i en hage i ca 1 år och nu har hon fått bra kondition, jag...
Svar
12
· Visningar
956
Senast: Bellina
·
Hoppning Om man gjort en internetanmälan till hopptävling, ska man ta med kvittot på anmälan och kvitto på att man betalat? :)
Svar
14
· Visningar
1 184
Senast: Snuffsan
·
Z
Hoppning Okey. Alla vet att det kan bli rätt så stressigt när man e ute på tävlingsplatsen, så nu kan alla lägga in små tips om hur man kan...
Svar
18
· Visningar
1 514
·
F
Hoppning har hittat en hopptävling vill vad med på!:banana: men skulle vilja veta vad det gäller för regler för sadlar. det är en 50cm clerund...
Svar
1
· Visningar
692
·
Hoppning Jag har glömt bort om jag anmälden mig till en lokal tävling eller ej... Vad gör jag nu? Jag får ej tag på de personerna som har hand om...
Svar
2
· Visningar
727
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka