Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning :idea: Har tappat bort TR, nån som har ett till hands/kan i huvudet hur många poäng man får på Regional LB LA MSV Nationell LB...
Svar
10
· Visningar
3 783
Senast: MissOnly
·
V
Hoppning Rolf-Göran Bengtsson, Tyskland Malin Baryard-Johnsson, Norrköping Maria Gretzer, Tygelsjö Peter Eriksson, Flyinge Johan Lundh, Floby...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: Ämelie
·
Hoppning om man vill börja tävla häst, vilken är den lägsta höjden som man kan börja hoppa då, på riktig tävling alltså?
Svar
13
· Visningar
1 053
Senast: Panikie
·
S
Hoppning Att ge sig ut på tävling nu i april? Har inte hoppat på flera månader. Har precis flyttat till stall med ridhus. Vill komma ut så fort...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: PrinceFair
·
J
Hoppning nån som har nån idè...tänkte hoppa imorn, men jag har ingen aning om hur jag ska ställa upp hinderna! ngt som e lite roligare än...
Svar
7
· Visningar
2 086
Senast: momeli86
·
F
Hoppning jag har en c-ponny o han kommer i någon slags dvala när vi kommer i på tävlingsbanan.man kan inte korta eller länga galoppen, han bara...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: frasse93
·
H
Hoppning Jag älskar att tävla hoppning men jag blir alltid så nervös.:( Har nyligen tävlat ponny men ska börja tävla häst snart. Ponnyn jag...
Svar
15
· Visningar
1 054
Senast: Farao
·
F
Hoppning Är lite ny på detta med bedömning på hopptävlingar så jag behöver lite information från er som vet. Har läst lite trådar om dom olika...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Fialotta999
·
P
Hoppning Jag har en skada efter en ridolycka vilket gör att jag inte längre kan rida med ett vanligt tränsbett då jag har svårt att hålla i...
Svar
7
· Visningar
1 651
Senast: IrishDraft
·
C
Hoppning Är det bara jag som är EXTREMT hoppsugen? :cry: Pålle får inte hoppas pga av att han har nått i bakbenen och jag är såå sugen på att...
Svar
5
· Visningar
744
Senast: Kratus
·
S
Hoppning Det är en klubbhoppning på en klubb i närheten nu på söndag, samling kl 9.00 för banbygge och betalning. Min sambo ska åka utomlands med...
Svar
13
· Visningar
1 018
Senast: sabbet
·
C
Hoppning Satt och kollade på en del resultatlistor och såg att en hel del hästar har bytt ryttare: bla. Daniel Zetterman - Alexia (Leif Hall)...
Svar
12
· Visningar
1 506
Senast: Badtz Maru
·
M
Hoppning En äldre kompis till mig köpte en häst för ca 1 ½ år sedan. I början sa hennes tränare att hon ALLTID skulle rida med snodd. Efter ett...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Malino
·
C
Hoppning Hag pratade med en vännina som är skribent på en större hästtidning. Hon berättade att hon varit på ett inofficiellt möte nere i...
Svar
10
· Visningar
1 023
Z
Hoppning Har ni någon gång varit med om någonting som skulle kunna hända precis när som helst & så har man den maximala oturen att det ska hända...
2
Svar
27
· Visningar
2 420
Senast: Kronan
·
A
Hoppning så här var situationen och så här gjorde ryttaren, och tränaren sa åt henne att göra så. en häst vägrade, ryttaren ställer upp hästen...
2
Svar
39
· Visningar
3 425
Senast: Spegelboll
·
M
Hoppning jag vet...jag har många frågor :angel: Hur långt innan första start brukar man kunna gå banan?
Svar
9
· Visningar
1 212
Senast: Fidelity
·
B
Hoppning Vem har bestämt att man inte som vuxen kan få tävla ponny i hoppning, jag tyck :cry:er det är så trist. Sverige borde införa en...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 489
Senast: pollan
·
M
Hoppning Hej jag undrar om någon vet vad man kan köpa Jw Shabraken, har letat på massor av butiker men hittar dom inte:( . Om ni vet skulle jag...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: foxtrot
·
L
Hoppning Det är så otroligt jobbigt att vara rädd för att hoppa:eek: Jag hoppade på lektion en gång och åkte av o landa mitt på hindret. Sen...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 335
Senast: Spegelboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar