Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Hoppning Hej, jag rider en häst på 6 år han är 178 typ. han är alltså häst. men jag är bara 15 snart 16 kan jag tävla han iallafall i...
Svar
7
· Visningar
831
Senast: banan_party
·
M
Hoppning Sitter och funderar på en sak. När jag rider utom tävlan behöver jag bry mig om startsignal då eller kan jag börja när jag känner att...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: starcraft
·
K
Hoppning första riktiga tävlingen på väldigt länge... tänkte kolla lite med er: Vad ska jag ha med mig??? man brukar ju alltid glömma massa...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: karuso_00
·
T
Hoppning Hej hej jag har en travare som älskar att hoppa men han hoppar inte med rätt teknik… Får han syn på ett hinder är det full fart som...
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: tusse
·
K
Hoppning Snart är det dags. Hopptävlingen närmar sig och vi börjar bli nervösa. Dottern reder sig nog med att komma ihåg banan och så. Det är...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: noris96
·
E
Hoppning Va och provred en häst ida (sto, mkt fullblodsinslag, 170 cm). Trevlig snygg häst, hoppar Bra. Stark. Men! Vid hoppningen har tyvärr...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: evrebellma
·
K
Hoppning Lite nyfiken, vad kostar start/anmälningsavgiften runtom i landet? En klubb tog 80 kr LC och 90 LB lokal ponny och 80 kr-100 cm och 90...
Svar
10
· Visningar
1 021
Senast: Murray
·
Hoppning måste man hälsa som man vinner på nån hopptävling? hur gör ni :crazy:
2
Svar
22
· Visningar
1 791
B
Hoppning Hej !! Skulle behöva ha reda på hur långt det ska vara typ mellan kombinationer/studs , Och t.ex om man vill ha 6 galoppsprång...
Svar
3
· Visningar
3 422
Senast: Lady_D
·
Hoppning Jag tänkte beställa de här ridbyxorna i från b**jes Byxan heter "D*mino helskodd" jag undrar om man får tävla i vita ridbyxor m...
2
Svar
30
· Visningar
2 767
Senast: Panikie
·
K
Hoppning nu har jag laddat upp: min klubbavgift betald, licens betald, tävling bokad.:) :) kom på inatt, visst behöver inte hästen ha licens på...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: karuso_00
·
A
Hoppning Finns det hopplösa fall? Finns det hästar som inte KAN tränas upp och bli rappare i benen? "Min" häst på ridskolan som jag tävlar är...
Svar
6
· Visningar
850
Senast: MissOnly
·
Hoppning Jag har en ponny på 18 ¨år (-88), en NF valack. Han är en superhoppare, han hoppar allt jag styr på och han gör det med glädje. När jag...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: MissOnly
·
D
Hoppning Behöver lite snabbhjälp, hur många meter ska det vara mellan studs för storhäst?
Svar
3
· Visningar
705
Senast: murt
·
M
Hoppning Hej! Jag är 13 år, har två egna ponnyer. Jag är tyvärr lite hopprädd, inte för att hoppa med mina egna hästar utan med vissa...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: FridaW
·
Hoppning Vad innebär det att det i ryttarmeddelandet står "Pga det stora antalet starter kommer 30 sek regeln att tillämpas" ?
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Ylva
·
S
Hoppning Vad tkr ni igentligen om att dom tagit bort prispengarna i alla ponnyklasser?? Jag tkr faktiskt att dt var både bra och dåligt...
2
Svar
20
· Visningar
2 261
Senast: teddylusen
·
Hoppning Nä, blä. Sitter och tittar igenom filmerna från hoppningen idag, och jag kommer helt efter hästen! Jag sätter mig i princip ner mitt...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Nibalda
·
C
Hoppning Hej alla glada! Tänkte bara höra om det är nån som har en "packlista" inför tävling? Vi ska iväg på hopptävling till helgen, och det...
2
Svar
25
· Visningar
3 036
Senast: Ämelie
·
Hoppning Får mantävla häst på detta bett i hoppning ?? ser inte riktigt ut som på bilden men nästan. är alltså swett iron bett med...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: FT_ryttare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka