Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Hoppning Finns det nån som har förslag på ridövningar med t.ex cavaletti och småhinder? Studs och liknande?
Svar
4
· Visningar
942
Senast: astronaut
·
J
Hoppning Hej! Jag undrar om ni har förslag på lite olika hoppövningar för en häst som inte har hoppat på ett halvår. Hästen behöver långsamt...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: jamjam
·
L
Hoppning Nån som kan tipsa om något bra träningsläger? Ska åka i sommar och är intresserad av ett läger där man lär sig mycket, där folket är...
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: pollan
·
Hoppning jag ha gått och funderat på hur långt det ska vara mellan bommarna när man rider...??? det e en stor häst på 158cm i mankhöjd ... så...
Svar
11
· Visningar
1 516
Senast: fnorr
·
P
Hoppning Hur brett får det vara som mest för D-ponny i Lätt C hoppning ? TACK FÖR SVAR :D:bow:
Svar
8
· Visningar
912
Senast: starcraft
·
B
Hoppning Japp, som rubriken lyder, är det någon som kan tippsa mig om hur jag ska komma över rädslan när det gäller hoppningen?.. För några år...
Svar
15
· Visningar
1 259
Senast: majola
·
I
Hoppning heej!:D i sommar ska jag börja träna hoppning. har ni några bra tips? behöver så mkt tips som möjligt.:bump:
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: Johan Fyrberg
·
Hoppning Hej! Jag tänkte visa mitt russto på 3-års test i höst. Har aldrig gjort det förut och undrar lite över vad de tittar på i...
Svar
7
· Visningar
1 464
Senast: Snoffan_03
·
C
Hoppning Jag har en fundering kring detta. Jag har ridit två felfria 1.10 på min 6-åring vilket ju innebär att jag får starta som avd A i 1.10...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Chippen88
·
Hoppning Jag har anmält till en hopptävling över nätet för första gången! :D Och som vanligt när jag gör ngt nytt, så tror jag inte det ska...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Onward
·
Hoppning Skulle vilja veta vad ni tycker och hur långt era femåringar har kommit. Mvh
2
Svar
28
· Visningar
4 810
Senast: cissan
·
H
Hoppning hej jag undrar lite hur högt folket där ute hoppar på tävlingar!:P;) så hur högt hoppar du?
2 3
Svar
40
· Visningar
2 971
Senast: clarence_1905
·
N
Hoppning Jag behöver lite hjälp :P Jag håller på att träna min häst i hoppning, han är jätteduktig, vi hoppade 50 idag och försökte oss på 70...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 680
Senast: moonbecca
·
J
Hoppning Nån som var där och tävlade idag ????
Svar
14
· Visningar
1 230
Senast: Farrix
·
Hoppning Hej! För inte länge sen så tyckte jag att jag va duktig inom ridning men nu när jag har kollat i forumet så ser man hur 9åringar tävlar...
Svar
15
· Visningar
1 097
Senast: ZanMiguel
·
J
Hoppning Har en arabkorsning som jag hoppar på...Nu är det så att han typ "släpper" bakbenen över ett hinder, inte så att han river men jag...
Svar
9
· Visningar
987
Senast: Henchen
·
Hoppning får en ponny som kommit femma i Sm(förra året) hoppa L:C L:B lokal`????:confused:
Svar
17
· Visningar
1 108
Senast: Henchen
·
S
Hoppning Hej, har en underbar dansk halvblods valack på 10 år, som jag tränar/tävlar med upp till 120. Han är mkt het men har ett bra språng...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: SirWillgott
·
F
Hoppning Vad behöver man för olika licenser för att tävla i hoppning? Grönt kort vet jag om, men behöver man fler licenser? Är 13 år och har ett...
Svar
17
· Visningar
1 044
Senast: Luxi
·
J
Hoppning Jag går på två ridskolor, en har jag gått ett tag men den andra började jag den här terminen. Den första är jag jättenöjd med, fina...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: Jellyway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka