Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Hoppning Här är det fritt att skriva vilken höjd ni är på! :D SKulle va kul och veta :rofl: (Ni behöver inte överdriva JÄTTE mycket :angel: )
4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 018
Senast: GALOPP
·
Hoppning Exakt vilka licenser krävs för lokala tävlingar, regionala o.s.v?
Svar
3
· Visningar
1 200
Senast: Risgryn
·
Hoppning Är det någon som har några bra tips på vad man kan använda som hinderstöd istället för de "vanliga" i trä eller plast? Har inte råd...
Svar
7
· Visningar
1 879
Senast: Cronis
·
N
Hoppning Hej vet att det säkert finns massa såna här trådar.. Men behöver svar snabbt... Ska hoppa i morgon bitti... Avstånd på studs 50cm...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: nicole015
·
Hoppning Hur bör en clear round bana se ut ? hur många hinder ? jag har en ide men ... känner mig lite osäker då jag ska bygga en hel bana...
Svar
7
· Visningar
1 668
Senast: zilla
·
M
Hoppning Visste inte riktigt vart jag skule sätta denna tråden, men imed att det handlar om avstånd & hoppning, så passar de väl bäst här :)...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Molvi
·
Hoppning Nästa helg är det då ÄNTLIGEN dags för den lokala debuten :D Prel. startlistor är redan ute på nätet. Kollade igenom och funderade...
Svar
10
· Visningar
1 562
Senast: Widerberg
·
P
Hoppning jo satt å kollade i en av mina hästars pass och såg att hon va tävlad på Irland innan vi fick henne... skulle inte tippa på att det är...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: pollan
·
M
Hoppning Hej! Ska snart få hem en sjuårig liten pålle som är duktig på att hoppa och kan, men hon har tappat självförtroendet en hel del...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: PrinceFair
·
T
Hoppning Hejsan måste undra om det är någon som vet om kallblod är bra på att hoppa. Har ett kallblod som jag löshoppade idag och han hoppade...
Svar
12
· Visningar
3 039
Senast: Bewelinn
·
  • Låst
Hoppning Starka känslor har flammat upp i det svenska hopplandslaget, igen. Den här gången är ryttare och ledare sams, men inte hästarna. Peter...
Svar
6
· Visningar
1 317
Senast: Hiwiie
·
Hoppning Hallå :) Var på hoppträning idag med pållan. Vi skulle hoppa en oxer men kom fel in över galoppbommen och råkade riva främre bommen...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 085
C
Hoppning Får man tävla ponny tills det ÅR man fyller arton eller till exakt dag ? / C
Svar
17
· Visningar
1 397
Senast: foxtrot
·
Hoppning Blir så irreterad när det ska sänkas hinder på framhoppningen. I helgen när dottern tävlade så var det en ponny som inte ville hoppa, då...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 869
Senast: Hiwiie
·
G
Hoppning Hur kommer det sig att nästan varenda vettiga 120-klass för unghästarna ligger på fredagar hela våren? Tack och lov fick jag semester de...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Kverulanten
·
H
Hoppning vad ska man tänka på när man hoppar högre höjder?:confused:
Svar
3
· Visningar
819
V
Hoppning Jag har alltid lärt mig att vikten ska trampas ned i hälen så att man kan svikta bäst. Dessvärre har jag något typ av fel som gör att...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: Fullblod
·
A
Hoppning Är så att jag köpte en sönderstressad halv galen häst i oktober förra året utav en ridskola. Där jag ridit hästen väldigt mycket. Han...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 407
Senast: moonlightgarden
·
Hoppning I Scandinavium igår (var det väl?), någon som såg det? Fin ceremoni? :)
Svar
18
· Visningar
1 561
Senast: Labero
·
L
Hoppning Tänkte låta en av mina ponnyer börja lite med hoppning. :) Nu undrar jag vilka papper som behöver skickas in och vart? Vilka licenser...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: castle_bar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka