Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Hoppning ska starta en 50 cm cleranound. läste i tr att man skulle ha en nummer lap som som var minst 50cm2. räcker det inte med en liten...
Svar
3
· Visningar
1 049
Senast: gamila
·
Hoppning Ja, nu har jag kommit till att tänka på NÄR man får börja tävla sin häst...(hbl) Tänkte mest på hoppningen då...det finns ju...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: matjo537
·
S
Hoppning heeej :) skulle vara super kul om ni skickade in eran första tävling :rofl: jag tävlade min första när det var sportlov :P hade lagt...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: SoffeC
·
B
Hoppning Hur högt nmåste jag hoppa med min d-ponny för att det ska vara lätt d,c,b och a?
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Bellina
·
Hoppning att hjälpa en annan :) Ponnyn strular , han blir stark , ökar för att sen grisnita i hoppningen. Han trycker fruktansvärt inåt i...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: FT_ryttare
·
Hoppning Vad ska man göra när hästen rusar mot hindret? Tar man lite i tyglarna så börjar hon studsa eller tvärstanna. Har man knappt kontakt med...
Svar
6
· Visningar
917
Senast: fnorr
·
P
Hoppning ja, har ni boots lr ngt liknande (isf vad?) på era hästar när ni hoppar tävlar på gräs...?? skaderisken är ju ganska stor utan boots men...
Svar
17
· Visningar
1 711
Senast: Lady_S
·
B
Hoppning Jag är förtjust i höga höjder och älskar att höra eller se när andra hoppar HÖGT!:devil: Berätta gärna era högsta höjder samt vad ni...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: bolero
·
Hoppning har ni några förslag? vad tycker ni fungerar bäst?
Svar
10
· Visningar
3 218
Senast: GALOPP
·
T
Hoppning Behöver lite hjälp med avstånden i en kombination. Tänkte hoppa i dag och är inte riktigt säker på avstånden när jag bygger. Behöver...
Svar
1
· Visningar
1 188
Senast: foxtrot
·
Hoppning Har ni en hästa man bara behöver "åka med" när man hoppar med den eller har ni en häst man måste arbeta med för att få den över hindret...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 085
Senast: karatefisken
·
C
Hoppning hejsan, Kom just hem från jobbet och hann se omhoppningen som sändes på SVT24. Är det någon som vet hur den totala ställningen ser ut...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Husmusen
·
M
Hoppning Har några frågor när det gäller att tävla i hoppning: 1.) Vilken är den minsta höjden man kan hoppa på en tävling? Det rör sig om...
Svar
2
· Visningar
844
C
Hoppning Vad ska man ha för slags broddar? Ska man ta ur broddarna mellan två klasser? Och är det "farligt" att gå med dem på asfalt? Några...
Svar
17
· Visningar
6 092
W
Hoppning ska hoppa min första svenska tävling..(endast 90,1m första gången) har inget svenskt tr..hur är reglerna..vad ska jag/hästen ha på...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Docka
·
N
Hoppning Min lilla har startat första gången i dag 90cm avd:B. Hon gick runt och nollade helt utan problem:bow: . Så i dag är jag en stolt ägare...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: SoffeC
·
Hoppning Ska man ringa till sekretariatet när man ska avanmäla sig? :confused:
Svar
8
· Visningar
857
Senast: Widerberg
·
P
Hoppning Kan någon reda ut detta för mig?:bow: Varför har Jessica Kurten 1 poäng? För sin placering i första omgången? Nu andra omgången, om...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: mathil
·
Hoppning Jo nu är det så att jag var tänkt att starta den nyinköpta hästen i en Clear round nu till helgen (90cm sattsar vi på eftersom hon ipc...
Svar
9
· Visningar
1 245
Senast: Docka
·
Hoppning Medryttarhästens tittighet har nu orsakat mig lite för många avramlingar, den senaste resulterade i en bruten fot, så nu måste jag...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: Lizzie_dizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka