Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning Är det lämpligt att debutera i en klass i ackumulatorhoppning (stavning?) ?
2
Svar
28
· Visningar
2 236
Senast: Fridan
·
Hoppning Hej på er! Jag undrar om ni löshoppar era hästar även fast ni hoppar dem å kanske tom tävlar dom? Läste nånstans att när man väl...
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: ano
·
Hoppning Vet att jag frågat förut vad man ska göra om hästen rusar mot hindrena och då fick jag jätte bra tips. Att rida studs, cavaletti m.m. Nu...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 391
Senast: rocki
·
Hoppning Kan vi inte lägga in lite roliga filmer/kort på snygga avramlingar? även fula :P Sådant är alltid kul :)
Svar
9
· Visningar
2 008
Senast: Sweetan_
·
Hoppning Hoppade lite med Elma idag, så här såg det ut när hon hoppade en oxer Obs! Det var inte ofta hon hoppade uten ville gärna...
Svar
13
· Visningar
1 245
Senast: fikapaus_
·
P
Hoppning Löshoppa hästen min i dag och undrar vad ni tycker om hennes hoppteknik.? Det är väl inte så jätte högt, det högsta ligger på 110. Men...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 428
Senast: Phorsytia
·
E
Hoppning Hej! Jag hoppas det finns nån klok och kunnig hästmänniska här som kan hjälpa mig med mitt problem! ;) Jag tränar en unghäst just nu...
Svar
11
· Visningar
1 088
Senast: Panikie
·
Hoppning Detta eviga tjat om att trampa framåt o ha balansen i stigbygeln vid hoppning så att inte skänkeln ska åka bak... tips på vad man ska...
2
Svar
33
· Visningar
3 455
Senast: clint Eastwood
·
L
Hoppning Tänkte åka på 3 dagars med unghäst(så vi startar endast unghästklasser)Hur många klasser ska/bör jag anmäla till?
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: Penny_Lane
·
A
Hoppning Är det så att man MÅSTE ha delta till pessoabettet på lokal hopptävling? Är det här någn ny regel för i år?
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Choklad
·
H
Hoppning Heej allihopa! Jo nu är det så här att jag rider en ganska het häst och nån dag ska vi hoppa en liten bana, nån som har några tips för...
Svar
10
· Visningar
1 828
Senast: Dark_Iris
·
E
Hoppning Hejsan. Jag ska i slutet av april börja på hoppkurs, vilket ska bli superkul. Men nu är det så att pållen jag ska ha, en D-ponny, inte...
Svar
16
· Visningar
1 144
Senast: Dark_Iris
·
Hoppning Hejsan! Jag skulle behöva lite tips på övningar som hjälper/tränar hästen och mig på att bedömma avståndet fram till hindren. :p Jag...
2
Svar
37
· Visningar
2 355
Senast: zoowie
·
F
Hoppning Ska nu på lördag starta min första lokala tävling, även första lokala för min 5-åring. nu till frågetecknet. Min häst är som sagt 5år...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: starcraft
·
P
Hoppning hejsan! idag tävlade jag en vanlig änkel klubbtävling. Dom senaste 5 gångerna typ har min häst rivit eller vägrat på en runda. Det...
Svar
16
· Visningar
1 230
Senast: Pontiac
·
V
Hoppning ah, det är så roligt med såna här trådar! Alla ni som vet kända tävlingsmissar alá Ludo Philippaerts, berätta om dom :bump: typ att...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 400
Senast: Ancor
·
S
Hoppning Jag köpte en häst för några månaders sen. Denna häst har pga tidigare ryttare ej hoppat på 5-6 år. Plus att hästen fått föl vid den...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: __Stilett__
·
Hoppning MARCUS EHNING! För er som inte vet så vann han världscupfinalen i Kuala Lumpur.. Jag höll ju stenhårt på MMB, efter att Rolfgöran...
2
Svar
23
· Visningar
1 769
Senast: kopparberg
·
E
Hoppning Vilka va med ? :p hur gick de ?:idea: hoppas de gick bra för er kunde tyvärr inte vara där o kolla för medryttar hästen behövde...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: trazel
·
S
Hoppning Jag har en nordistravare som jag hoppar men jag undrar hur brett jag ska ha mellan hindrena om jag hoppar studs. Hon har små galoppsteg
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Svarta_Bringan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Valet i USA
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur