Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Hoppning Var i lördags i Aneby för att debutera 90cm och 1.00m med min 5åring som aldrig har tävlat innan, o det gick kanon!! Första klassen var...
2
Svar
24
· Visningar
1 838
Senast: _Peplis_
·
M
Hoppning satt o tittade på bilder från Samurai foto. hittade några roliga bilder från när ponnysarna hoppar vattengraven. Ser kul ut. här är dom...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: Monny
·
G
Hoppning Hur gammal får en unghäst tävla för första gången (det yngsta). Jag har en 3-åringt sto och undrar när får man hoppa-tävla den? Hittar...
Svar
17
· Visningar
3 815
Senast: Panikie
·
L
Hoppning :crazy: Tycker att vi "börjar" bli redo för debuten i hoppning...men... var och tränade på "riktiga" hinder i helgen, och där var...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Love_energy
·
V
Hoppning Upp med bilder där hästar hoppar över hästar, staket, eldar, bilar, allt! :bump: Vad finns det för galna bilder egentligen? :angel:
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 500
Senast: Nikkis
·
B
Hoppning Ska ut på min första hopptävling. Lokal, endast 1 meter. Men jag undrar... hur många hinder är det i grundomgången och hur många i...
Svar
2
· Visningar
2 124
Senast: Bingoo
·
Z
Hoppning Vilken är era favorithästar i världscupen? Vilken häst hade ni velat ha av världscuphästarna (Dum fråga, man vill förstås ha...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 632
Senast: Modest
·
S
Hoppning Skulle bli jätte glad om nån kan hjälpa mig jag har ingen aning om avståndet!
Svar
3
· Visningar
915
Hoppning Nu vill jag ha era bästa tips och övningar för att öka hästens framåtbjudning (i hoppningen) Hästen (ponnyn) hoppar med mkt bra teknik...
Svar
13
· Visningar
1 668
E
Hoppning Är det någon som vet hur man bär sig åt för att kvala till junior sm?:smirk:
Svar
14
· Visningar
3 914
Senast: Yasmine
·
Hoppning Hur pass mycket skiljer sig dom klasserna åt? Förutom höjden och att det finns kombination i 110?
2
Svar
21
· Visningar
2 997
Senast: Olympus
·
G
Hoppning Exakt vad behöver man ha i den när man åker å tävlar? Vad för licenser och bevis? jag är inte så insatt i tävling än, men blir väl. :smirk:
Svar
10
· Visningar
1 225
Senast: goldfish
·
F
Hoppning Kan någon förklara hur man bygger upp den, vilka avstånd osv samt varför man rider den :bow:
Svar
9
· Visningar
7 439
Senast: nicodemus
·
D
Hoppning Har en otroligt fin fullblods arab som ja ska börja tävla i hoppning. Då i lokala när hon e redo ! Men ja behöver tips om olika...
Svar
5
· Visningar
751
·
T
Hoppning lånar användarnamn Hur ska jag göra med min d- ponny vallack. Köpte honom i slutet av sommaren då var han 9 år och hade tävlat upp...
Svar
6
· Visningar
1 047
·
C
Hoppning Någon som har tips på banor? Eller vet vart man kan hitta det? Det ska vara till lätta klasser på klubb nivå, 50-100 höjd & innehålla ca...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: cerrox
·
Hoppning Hej! Jag tävlar inte hoppning (förutom någon klubbtävling då och då) men ska vara funktionär för klubbens lokala hopptävling på...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
8 869
·
W
Hoppning Nu ska jag provstarta min 5 åring i någon lätt låg klass. Tips på någon klubb i sthlm som har nån tävling under juni? Hur funkar det...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: PrinceFair
·
Hoppning okej okej det finns säkert några tusen liknande trådar men det blir för jobbigt att leta upp;) jag skulle vilja veta allt som finns...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: Midnight
·
J
Hoppning visst är det 5´0:or eller 2placeringar??:confused:
Svar
1
· Visningar
845