Debuten avklarad!

Sv: Debuten avklarad!

han var ju bara 4 o liksom under "in/grundridning", men jag minns att han var dösnäll och lugn, gillade hoppning redan då! han stod ju i aneby, på ridskolan och brukade galoppera runt o hoppa stockarna som låg i hans hage... :D

vet du vart han är såld nu? kan vara roligt förm in kompis att veta :)

vi sålde han nu i våras till en tjej i Hillerstorp som har tävlat upp tom med LB med han nu... Jag kvalde han till msv b innan han såldes.. ja han e kanon snäll o hoppar riktigt fint tycker ja...
mjolby%20la%201.jpg

mjolby%20la%20omhopp1.jpg

Grattis till den lyckade debuten! :)
Själv ska jag debutera med min Wille om precis en vecka, och jag är redan nervös :crazy:

Liknande trådar

Hoppning Lite relevant bakgrund. Jag hoppade och tävlade massvis på ponny när jag var ung och orädd (upp till 1.20 på C- och D-ponny). Sen hade...
Svar
16
· Visningar
4 336
Senast: Alexandra_W
·
S
Hoppning jaa, Jag kanhelt enkel säga såhär. Min ponny kan få crazy damp eller vad man nu ska kalla de... Men jag tar de från början... Typ...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: soft_sensation
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 812
Senast: zoowie
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka