Världscupshästarna

Sv: Världscupshästarna

Gunther skrev:
Jag gillar Magic Bengtsson. :love:
Han är ful-snygg, jättesöt, cool, har mysig uppsyn och ett så HÄFTIGT namn. :love:
Dessutom hoppar han ju bra också. ;)

Haha. Ja ful-snygg är han verkligen. :P.
Lat är han och bits gör han ;)
Hanär nog en av dom fulsate hästarna i stallet ;). men han hoppar iaf bra, det är ju huvudsaken ;)

Dileme de Cephe Vilket hjärta den hästen har!!! Helt underbar!
Carnute och Shutterfly är också superfina!

Ven skulle inte vilja sitta på hästar som Milton o Carnute:love: Annars var jag hemskt impad av Ratina Z vad gäller kunnande o utstrålning(ville ha henne:bump: ) En annan liten stjärna för mig var Jamiro, färg/tecken o hans "showjumps", tyckte det var jätteroligt när kom t Roffe men vad hände :confused:

du är inte ensam. jag gillar INTE baloubet.
Katastrofal ridbarhet , långt fult huvud och fux *blää*
däremot kan han hoppa men de finns de många andra som kan oxå.

Baloubet är kung!!
Men Sandro Boy, hjälp vilken fin häst. Inte en enda rivning på hela WC-helgen, magiskt.

Såg dig i Rengsjö förresten, men jag är för feg för att hälsa...:p

Robert Whitakers Prima Vera och Lacroix 9. Ben Mahers Niko IV. Maria Gretzers Spender S. Ludger Beerbaums Couleur Rubin.

Bara de jag kommer på nu! :D

FT_ryttare skrev:
du är inte ensam. jag gillar INTE baloubet.
Katastrofal ridbarhet , långt fult huvud och fux *blää*
däremot kan han hoppa men de finns de många andra som kan oxå.

Sååå hemskt ful är han inte :P.
Hans avkomma, Malte (Maloubet de Pleville) har superbridbarhet säger Lisen, jag har dock inte ridit honom än..
han har kanske inte världens vackraste huvud, men det har iaf karaktär :)

Castle Forbes Libertina :love:
Och Cardento såklart :D

Baloubet för han rör sig som min hingst gjorde, (fast min hade aldrig vågat hoppa så högt:eek: ) jag blir nostalgisk. (De stoora mjuka galoppsprången och bockningarna när han skuttar lite.)
Shutterfly
Spender som ser helt otroligt positiv ut.
Och Sandro Boy,
Kommer inte ihåg fler just nu

Senast ändrad av en moderator:

om Milton fanns i livet skulle jag vilja ha honom :love: han va ju underbar :)

men cardento skulle jag vilja ha :love:

Jag gillar Arko III och coleur rubin ludgers "nya" så ärlig sen gillar jag även montender och controe :D:D och fein cera

Sandro Boy är utan tvekan favoriten!! :love:

374_marcus_ehning_sandro_boy.jpg

Gillar även Gitania. Bidragande orsak är väl att ryttaren som sitter på deras ryggar är, enligt mitt tycke, den bästa ryttaren i världseliten idag :D

Maurius Claudius, Kira II och Parco av nu levande. Milton såklart, gillar PiaLotta också. Fast är inte säker på att jag skulle vilja rida dem, skulle väl flyga som en gummiboll!!:bump:

Min absoluta favorit är Clinton! Häftigare häst får man leta efter.. Och brorsa till min:angel:
Clinton-full.jpg

Far till Cornet Obolensky

Senast ändrad av en moderator:

Äntligen ngn mer som fattat hur guldig Maurius Claudius är!:love:

:bump: :bump: :bump: Jamiro:bump: :bump: :bump:

Noen som så det mega hoppet den tok med Jerry Smith når de vant Falsterbro Grand Prix for noen år siden!!!

Rolf göran har den visst nå, men han starter den ikke i noen høye klasser, hvilket er synd! Kjempefin hest!!!!

J_e_n_a skrev:
Jag är nog den enda personen på hela jorden (skona mig) som inte är så förtjust i Baloubet, med sin usla ridbarhet och temperamentet anser jag att det inte är idealhästen (dock är Rodrigo helt otroligt skicklig och visar upp en mkt bra sida hos hingsten, hoppar hus och visserligen är det det som räknas) Men skulle inte vilja ha ett föl efter honom. Oj, nu har jag babblat färdigt...
MIN SJÄLSFRÄNDE!:) :) :)

Fast Annah och Don_93 mfl. Ni får ursäkta men jag hoppas att frågan inte var vilken av världscuphästarn ni vill ha... utan bara vilken som var er favorit... för tro mig ni vill inte ha Arko III... Tja om ni inte kan anställa någon som fodrar, mockar, leder, ryktar, sadlar, tränsar, lastar, klipper, tvättar och håller i honom medan antagligen HAN (pga hingsten jävliga humör antagligen större chans med en karl än en tjej) slänger upp er på hästen så ni kan skritta en bit...

Vilken gillar jag själv då? Patrick McEntees Sherry Murray Muraise (OBS! otroligt felstavat)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka