Världscupshästarna

Sv: Världscupshästarna

marcus ehnings nya, gitania, tycker ja e en väldigt trevlig häst

Är Cardento med i WC? Isånafall skulle jag vilja ha honom. Han är bara för cool. :D

Baloubet är väl spektakulär, men jag är inte vidare förtjust i honom. Cento, Fein Cera, Controe och Montender är mina favoriter.

Baloubet så klart.
....och den här nästan arablika lilla skimmeln som blandar trav och korsgalopp och man är rädd att den skall slå ihjäl sig på precis varenda hinder men med det största hjärtat av alla...åh, varför har jag glömt vad den heter!

Kollade på hoppningen i söndags satt just och spekulerade över i fall han finns tillgänglig i aveln och vad det isådanafall kostar, VILKEN HÄST!

shutterfly, helt klart....

classic innan hon såldes :cry: :cry:

vet vem du menar, den har verkligen ett hjärta av guld...

parco :D
absolut inte baloubet, usch...
kan inte rodrigo klippa manen på den stackars hästen!? ;)

Min absoluta favorit är helt klart Baloubet :bump: Rodrigo rider honom bra och jag tycker det ät fint med Hans långa man. Andra favoriter är nog Flippan,Tinkas boy och Mac kinley.

Jag skulle nog inte vellat äga någon av dessa hästarna :p !
:banana: :banana: :banana:

jadu... shutterfly ser ju så otroiligt härlig ut... kanske inte världens snyggaste häst men vilka språng.. :love:

For pleasure ligger också varmt om hjärtat... sen så måste jag väl nämna mac kinley, verkar vara en himmla trevlig häst!

Baloubet är favoriten för att hans temperament påminner så mkt om min häst ;)

ja verkligen ser alltid ut att trivas där inne och ser ut att leka sig runt tykcer jag inte alls som vissa där som verkar så hopptrötta..

_underbarn_ skrev:
Jag vill ha den där som är typ fläckig :banana: kommer inte ihåg vem som rider den men den är såå fin :love: :love: :love:
Vad heter den?? Nån som vet?

om du menar hästen som var rödskimmel (? lite osäker) och med en bläs som bara var på halva sidan av huvudet så tror jag att den heter Kira II (2).

Contender var en av mina favoriter. men jag måste nog ändra mig där. tycker att han är hemskt vacker, men tycker inte om att han sällan galopperar "rent", tycker att han faler in i korsgalopp för mycket. :smirk:
Annars är favoriterna Parco, Shutterfly, Sandro Boy och den vita hingsten som som jag tror heter Cumano. :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Bildtråd

Omröstningar

Tillbaka